کد خبر: ۴۶۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 24 July 2017
خرمشهر- نماینده خرمشهر در مجلس گفت: متاسفانه برخی مدیران منطقه آزاد اروند به دنبال نابودی و از رونق انداختن بازار کالای همراه مسافر کنزل‌المال با دادن وعده‌های غیر حقیقی به بازاریان هستند.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خرمشهر اظهار کرد: بازار کالای همراه مسافر کنزل‌المال یکی از بازارهای رونق گرفته توسط بخش خصوصی است به طوری که این بازار سابقا توسط چینی‌ها نابود شده بود.
وی افزود: در حال حاضر بازار با همه فراز و نشیب‌ها رونق گرفته و مامنی برای مردم منطقه برای تامین مایحتاجشان شده است.
 
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران منطقه آزاد از ابتدای بازسازی و راه‌اندازی بازار کنزل‌المال در صدد تصرف این بازار و دادن آن به عوامل خود بودند که با پیگیری نمایندگان نتوانستند به اهداف خود برسند.
 
سامری افزود: قرارداد این بازار با بهره‌بردار قرارداد سرمایه‌گذاری و نه اجاره‌ای به شمار می رود ولی متاسفانه نوع برخورد برخی مدیران منطقه آزاد باعث شده بخش خصوص از ریسک سرمایه‌گذاری در منطقه بترسد و فرار کنند.
 
وی تصریح کرد: بازار کنزل‌المال متعلق به مردم است و اجازه نخواهیم داد مدیران اروند این بازار رونق گرفته را نبود و یا به حاشیه بکشانند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما از مدیر عامل منطقه آزاد اروند انتظار داریم نسبت به اصلاح ساختار این سازمان تلاش کند و نگذارد مدیران میانی این سازمان به مردم فشار وارد کنند.

سامری تصریح کرد: مدیران منطقه آزاد اروند باید بدانند نمایندگان از همه چیز اطلاع دارند و قطعا در خصوص اتفاقات نامیمون این سازمان ساکت نخواهند نشست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار