کد خبر: ۴۶۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 24 July 2017
بازیکن جدید فولاد خوزستان از انگیزه‌های بالای خود برای تقابل اولین هفته لیگ برتر مقابل پرسپولیس خبر داد.

به گزارش رهیاب، رحیم زهیوی، هافبک جدید فولاد خوزستان در بازگشت از لیگ ستارگان قطر پیراهن این تیم را برتن کرده و برای شروع لیگ برتر ایران بی‌تابی می‌کند. او که به نظر می‌رسد استاد کری‌خوانی است برای بازیکنان پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر حسابی خط و نشان کشیده و مدعی است اگر فصل گذشته راهی الشحانیه نشده بود مهدی طارمی هرگز نمی‌توانست جشن آقای گلی بگیرد. زهیوی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط تیمش و بازی برابر پرسپولیس صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

زهیوی در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع لیگ گفت: اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به واسطه آن در دیدارهای تدارکاتی به شناخت کافی از شرایط خودمان دست یافتیم. کار سختی پیش رو داریم اما تمام تلاش و توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا فصلی تاریخی و فوق العاده برای فوتبال خوزستان شکل دهیم. می‌خواهیم یک فولاد جدید شکل دهیم و بهتر از دو فصل اخیرمان نتیجه بگیریم و در این راه به همراهی هواداران‌مان نیاز داریم و مطمئن هستیم به موفقیت دست خواهیم یافت.

وی درباره اینکه چقدر به موفقیت فولاد در فصل جدید امیدوار است گفت: باشگاه بازیکنان خوبی جذب کرده و البته می‌توانستیم با جذب خریدهای دیگر شرایط بهتری داشته باشیم. متاسفانه اکنون سه بازیکن ما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی ما نیستند و امیدوارم شرایط بازگشت سینا مریدی، زلیکانی و پیمان شیرزادی هرچه زودتر فراهم شود تا با قدرت کامل به مصاف رقبا برویم.

زهیوی که وعده داده بود در صورت بازگشت به فولاد یک فصل فوق العاده را در این تیم خواهد داشت، در خصوص شروع فصل جدید با این تیم گفت: هنوز سر قولم هستم و ما خوزستانی‌ها یا حرفی نمی‌زنیم و اگر بزنیم تا آخرش انجام می‌دهیم. مطمئن هستم در کنار آقای پورموسوی به اتفاقات خوبی خواهیم رسید. شاید ایشان به تازگی در لیگ برتر مربیگری را تجربه می‌کند اما سال‌ها سابقه مربیگری دارد و می‌خواهیم در این فصل در کنار ایشان به اهداف مان برسیم. 

وی در خصوص دیدار هفته اول برابر پرسپولیس و شناختش از این تیم گفت: دیدار سختی پیش رو داریم و بازی آنها مقابل نفت تهران را دیدیم. به هرحال ناهماهنگی در هفته‌های ابتدایی وجود دارد اما پرسپولیس توانسته با حفظ بازیکنان خود شرایط بهتری داشته باشد و به نظرم قرعه خوبی هم داریم و هیچ مشکلی برای تقابل با پرسپولیس و هر حریف دیگری نداریم و تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید مقابل تمام تیم‌ها آمادگی کامل داشته باشد و ما این شرایط را داریم. شک نکنید ما در کنار یکدیگر هستیم و قول داده‌ایم از همین هفته ابتدایی لیگ برتر به نتایج لازم دست پیدا کنیم و اسم و مکان بازی برای ما تفاوتی نخواهد داشت.

زهیوی که یکی از امیدهای این تیم برای گلزنی مقابل پرسپولیس است در خصوص انگیزه‌های شخصی‌اش برای این دیدار گفت: من هر بازی کار خودم را می‌کنم و مطمئن باشید یا گل می‌زنم یا پاس گل می‌دهم. به حریف کاری ندارم و هدفم این است که در فصل جدید به عنوان آقای گلی برسم و پیراهن تیم ملی را از آن خود کنم.

او در خصوص اینکه با این تفاسیر رقابت سختی با طارمی، منشا، سجاد شهباززاده و دیگر مدعیان آقای گلی خواهد داشت گفت: من تمام تلاشم را خواهم کرد و پارسال هم شانس آوردند که من جدا شدم وگرنه آقای گلی را مطمئنا کسب می‌کردم. امسال اما انگیزه دارم تا ضمن موفقیت با فولاد خوزستان به عنوان آقای گلی نیز برسم و اگر پارسال بودم مهدی هرگز نمی‌توانست این عنوان را به دست بیاورد.

زهیوی با اشاره به اینکه علیرغم قدرت بالای خط دفاعی پرسپولیس و دروازه بان این تیم از همین هفته اول گلزنی خود را آغاز خواهد کرد گفت: صد در صد تمام تلاشم را برای باز کردن دروازه بیرانوند خواهم داشت. علیرضا دروازه بان خوبی است اما باید به او بگویم که خودش را آماده این بازی کند و مطمئن باشد که گل خواهم زد. برای او حتما یک گل از راه دور یا کرنر کنار گذاشته‌ام.

وی در واکنش به این سوال که با این کری خوانی نگران واکنش هواداران پرسپولیس در بازی روز پنجشنبه نیست گفت: من برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم و آنها نیز همیشه به من لطف داشته‌اند. فوتبال یک رقابت است و این ها هم لذت این فوتبال هستند و مطمئنا آنها با این مساله برخورد مناسبی خواهند داشت و هیچ نگرانی بابت بازی ندارم. امیدوارم روز پنجشنبه نیز هواداران خوزستانی هرتعداد که می‌توانند به استادیوم بیایند و با حضور گرم‌شان از ما حمایت کنند تا بازی جذابی شکل گیرد و با تشویق آنها روحیه بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار