کد خبر: ۴۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 25 July 2017
عضو شورایاری ملاشیه اهواز در جلسه علنی شورای شهر مشکلات این محله را تشریح کرد و گفت: منطقه ما خیلی محروم است نه پارک دارد و نه یک متر فضای سبز، حتی از آسفالت خیابان‌ها نیز بی‌بهره است.

یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز عصر امروز در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد.

در جلسه قاسم غزلاوی عضو شورایاری منطقه ملاشیه اهواز به بیان مشکلات زیاد این منطقه پرداخت و اظهار داشت: ملاشیه با 70 هزار نفر جمعیت دارای معضلات فراوانی است که باید حل شوند.

وی افزود: فاضلاب، جوی‌های روباز، مالکیت خانه‌های و گازکشی از جمله مشکلات مهم منطقه ملاشیه هستند که ما از شورای انتظار نداریم آنها را حل کند بلکه از اعضای شورای شهر می‌خواهیم وظیفه نظارتی خود که باید ناظر بر کارهای شهرداری باشند را انجام دهند.

وعده‌های شهردار اهواز عملی نشد

عضو شورایاری ملاشیه اهواز گفت: منطقه ما خیلی محروم است نه پارک دارد و نه یک متر فضای سبز، حتی از آسفالت خیابان‌ها نیز بی‌بهره است مگر ساکنان این محله چه گناهی کردند.

وی بیان کرد: در 4 سال اخیر کار شورای شهر حتی یک متر از خیابان‌های این منطقه آسفالت نشده، وقتی کسی به این محله وارد می‌شود انگار به یک منطقه جنگی آمده است.

غزلاوی اضافه کرد: شهردار اهواز در بازدیدی که از ملاشیه داشت قول داد که 4 میلیارد تومان به این منطقه اختصاص دهد وقتی که به شهرداری منطقه برای پیگیری مسئله مراجعه کردیم گفتند که فقط یک‌میلیارد تومان اختصاص یافت ولی از همان یک‌میلیارد نیز چیزی به ما نرسید.

وی با تاکید بر این نکته که از اعضای شورای شهر و شهردار ناراضی هستیم، بیان کرد: ملاشیه هم جزو اهواز چرا به آن رسیدگی نمی‌شود، چرا در زمان انتخابات هر کاندید شورای شهر در اینجا ستاد می‌زند ولی بعد از آن کسی کاری به ما ندارد.

بلاتکلیفی املاک ملاشیه

عضو شورایاری ملاشیه خاطرنشان کرد: ما مردم منطقه در انتخاب اعضای شورای شهر نقش داشتیم و انتظار داریم مشکلات ما دیده شود و برای حل آن چاره‌اندیشی کنید.

وی در ادامه به مشکلات اسناد املاک این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: برای گرفتن سند منزل شهرداری از هر کدام از ما 7 تا 8 میلیون می‌خواهد که نداریم آن را پرداخت به همین خاطر نیز بلاتکلیف ماندیم.

غزلاوی در پایان سخنان خود از شورای شهر اهواز خواست به مشکلات بازارچه ملاشیه نیز رسیدگی کنند زیرا به حال خود رها شده و به مامن خوبی برای معتادان و ارازل و اوباش تبدیل شد.

عقیل سیاحی، عضو دیگر شورایاری نیز در جلسه شورای شهر اهواز گفت: در این 4 سال گذشته هیچ خدمتی به ملاشیه نشده است.

من ساکن کیارنپارس هست آنجا هم مشکل دارد

یکی از اعضای شورای شهر گفت: ما در شورای بیش از 4 میلیارد تومان برای حل مشکلات ملاشیه مصوب کردیم که در این زمینه باید شهرداری اهواز پاسخگو باشد.

غلامرضا سبزعلی، عضو شورای شهر اهواز نیز درباره اقدامات انجام شده برای حل مشکلات ملاشیه اظهار داشت: برای حل مشکلات این منطقه یک و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که پس از انجام کارهای اداری پیمانکار برای آسفالت خیابان‌ها اقدام می‌کند.

وی گفت: بنده ساکن کیان‌پارس هستم این منطقه هم مشکلات زیادی دارد و مردم شکایت دارند، همه مناطق اهواز مشکل دارد ولی بودجه شهرداری پاسخگو نیست.

سید مهدی آلبوشوکه عضو دیگر شورای شهر اهواز نیز گفت: برای حل سند ملک‌های ملاشیه جلسه‌ای برگزار شد که بر اساس صورتجلسه آن جریمه کمی از اهالی منطقه گرفته می‌شود تا این مشکل نیز مرتفع شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار