کد خبر: ۴۶۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 25 July 2017
کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان ، پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا جمعی از کارکنان بخش های مختلف این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود روز سه شنبه تجمع صنفی برپا کردند.

به گفته آنان حقوق ماه های اردیبهشت ، خرداد و تیر96 ، پاداش کشت 95 و بن ماه رمضان 96 همچنین حقوق بهمن و اسفند 94 کلیه کارگران روزمزد شرکت تاکنون پرداخت نشده است.

کارکنان معترض این شرکت با تجمع در مسیر جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز در صبح روز سه شنبه موجب ترافیک سنگین خودروها در این جاده سراسری شدند.

کارکنان معترض این شرکت روز گذشته نیز با برپایی تجمع بر تسریع در پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود تاکید کردند. 

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست با خروج کارکنان معترض نیشکر هفت تپه از مسیر جاده سراسری شوش - اهواز این جاده بر روی خودروها بازگشایی شده و تردد در این جاده به کندی در حال انجام است.

رییس پلیس راه خوزستان نیز گفت: مسدود شدن جاده ترانزیتی اهواز - اندیمشک به مدت بیش از یک ساعت موجب ترافیک سنگین و کیلومتری در این مسیر شده بود. 

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی این مسیر باز شده و تردد به کندی در جریان است. 

وی با بیان اینکه حوالی ساعت 10 صبح این جاده مسدود شده بود اظهار کرد: با توجه به گرمی هوا و ترافیک سنگین، مشکلات بسیاری برای سرنشینان ایجاد شد، تلاش کردیم رانندگان به تردد از سمت جاده شوشتر هدایت کنیم هرچند این کار هم منطقی نبود زیرا جاده شوشتر ظرفیت این تعداد خودرو را ندارد. 

وی تاکید کرد: باز شدن این مسیر در حوزه اختیارات شورای تامین شهرستان است. 

کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد. 

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند. 

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است. 
منبع: ايرنا
برچسب ها: نیشکر هفت تپه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار