کد خبر: ۴۶۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 25 July 2017
تیم فولاد خوزستان درهفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برای جبران شکست سنگین خود در فصل گذشته مقابل پرسپولیس با چهره ای متفاوت به مصاف این تیم می رود.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر با جذب بازیکنان جدید سعی در بهبود وضعیت خود و شروع قدرتمند مسابقات لیگ برتر دارد.

این تیم با هدایت سید سیروس پورموسوی سرمربی جدید این فصل خود در هفته نخست هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور میهمان تیم پرسپولیس است.

تیم فولاد خوزستان در نخستین بازی خود در فصل گذشته برابر سرخ پوشان پایتخت به تساوی یک بر یک دست یافت اما در آخرین دیدار خود برابر پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و در این بازی انگیزه بالایی برای جبران این شکست دارد.

سرخ پوشان فولاد در فصل جدید رقابت های لیگ برتر با کادر فنی جدید خود و جذب بازیکنان جوان و با انگیزه از آکادمی خود و باشگاه های مطرح کشور، سعی در جبران نتایج ضعیف فصل گذشته را دارند.

تیم فولاد خوزستان در لیگ هفدهم تاکنون بازیکنانی همچون ایمان مبعلی، رحیم زهیوی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشوری، رضا دهقان ، حسین غریبی، فرشاد جانفزا ، حمید گلزاری و آرش افشین را به خدمت گرفته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت سیدسیروس پورموسوی سرمربی جدید این فصل خود در هفته نخست هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 21 روز پنجشنبه پنجم مرداد میهمان تیم پرسپولیس است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار