معمای کول خرسون هنوز حل نشده است؛
غواصان و راهنماهای محلی در دستور کار قرار گرفت و در 5 روز گذشته بجز چند جلیقه نجات اثر درگیری بدست نیامده است. حالا خبرهای دریافتی ما از اعزم گروه پاراگلایدر به منطقه خبر می دهند چرا که منطقه دارای دره ها و صخره های متعدد و پیچیده است و ممکن است این گروه بتواند به عملات جستجو کمک کند
کد خبر: ۴۶۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 25 July 2017
با گذشت شش روز از حادثه تلخ که برای اعضای یک تور گردشگری در چال کندی دزفول اتفاق افتاد هنوز خبری از سه گردشگر مفقود شده بدست نیامده است. 

به گزارش تابناک خوزستان، اگر چه یک روز پس از وقوع حادثه در اثر گیر افتادن تیوپ های این افراد در گرداب رودخانه دز، مریم زنگنه پس از یک شب پر استرس و ترسناک توسط تیم های امدادی آتش نشانی دزفول پیدا شد، اما هنوز عملیات نجات برای نجات دادن سه نفر باقیمانده نتیجه نداده است و ردی از آنان بدست نیامده است.

مریم زنگنه در ابتدا خبر داد که سه نفر را دیده که از صخره ها بالامی رفتند اما بعدا مشخص شد حرف های او هم تناقض دارد.

در این میان استاده از بالگرد، غواصان و راهنماهای محلی در دستور کار قرار گرفت و در 5 روز گذشته بجز چند جلیقه نجات اثر درگیری بدست نیامده است. حالا خبرهای دریافتی ما از اعزم گروه پاراگلایدر به منطقه خبر می دهند چرا که منطقه دارای دره ها و صخره های متعدد و پیچیده است و ممکن است این گروه بتواند به عملات جستجو کمک کند.

امروز البته از بالگرد در عملیات جستجو استفاده نشده است. بگفته فرماندار دزفول، منطقه کول‌خرسون در رودخانه دز که حادثه در آنجا روی داده و گردشگران آخرین بار آنجا بوده اند دارای تونل‌های متعدد و شرایط جغرافیایی خاصی است و بالگرد برای تردد در هر مسیری قابل استفاده نیست.

خبر دیگر خبرنگار ما حکایت از آن دارد که از روز گذشته دریچه‌های سد دز به منظور کاهش دبی رودخانه با هدف تسهیل در عملیات جستجوی مفقودان حادثه چال کندی به صورت موقت بسته شده است.
 
حدود 200 نیروی امدادی به همراه نیروهای محلی و اهالی بخش شهیون و روستاهای حاشیه رودخانه دز تاکنون در عملیات جستجو مشارکت داشته اند.

بگته وی این منطقه دارای غارهای بسیار زیاد و دره‌های عمیق و بی‌انتها است و فکر می‌کنیم اگر عملیات جستجو 10 برابر آنچه که تاکنون انجام شده، ادامه یابد ممکن است این گردشگران در این منطقه پیدا شوند.

اینکه این سه نفر هنوز زنده هستند یا خیر معمایی است که پایان یافتن عملیات جستجو می تواند آن را حل کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مخلص دزفولي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
مرده ليدر پيدا شد. مهربان پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار