کد خبر: ۴۶۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 25 July 2017
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصالی برق باعث وقوع 2 حادثه آتش سوزی در اهواز شد.

به گزارش ایرنا محمود روزبهانی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اتصال برق در ساعت 12:36 دقیقه امروز باعث بروز حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در منطقه سپیدار اهواز شد.

وی گفت: ابزار و لوازم بهداشتی ساختمان در حیاط و درون این منزل مسکونی انبار شده بود که بر بر اثر اتصال برق سقف حیاط، آتش به وسایل انبار شده در زیر سقف منتقل شد.

روز بهانی بیان کرد: به دلیل مسقف بودن حیاط زبانه های آتش و دود به درون منزل هدایت شد که در این حادثه وسایل درون حیاط از بین رفت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درادامه بیان کرد: خاموش کردن آتش در این حادثه یک ساعت طول کشید و از سه ایستگاه آتش نشانی پنج دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: همچنین ساعت 1:22 دقیقه سه شنبه به دلیل اتصال در جعبه برق در توقفگاه یک مجتمع مسکونی در منطقه امانیه اهواز حادثه آتش سوزی رخ داد.
روزبهانی افزود: این حادثه در یک ساختمان 6 طبقه رخ داد که واحدهای این مجتمع دچار دود گرفتگی شدند و ساکنان مجتمع توسط ماموران آتش نشانی تخلیه شدند.
وی با اشاره به اینکه برای خاموش کردن آتش در این حادثه چهار دستگاه خودرو اعزام شد بیان کرد: در این حادثه یک زن سالخورده دچار دودگرفتگی شد که توسط ماموران اورژانس درمان سرپایی شد.

** آغاز جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده درکارون 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت و گو با خبرنگارایرنا بیان کرد: جستجو برای یافتن جسد کودک 10 ساله که از 28 تیر در رودخانه کارون در منطقه ام الطمیر اهواز غرق شد از فردا آغاز می شود.
روزبهانی گفت: از زمان غرق شدن این کودک تا امروز 2 بار عملیات جستجو برای یافتن جسد این کودک انجام شد اما در چند روز اخیر به دلیل اعزام غواصان آتش نشانی اهواز به دزفول برای یافتن غرق شدگان حادثه چال کندی این سازمان نیروی غواص برای جستجو نداشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار