کد خبر: ۴۶۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 29 July 2017
بزرگداشت غواص شهید عبدالکریم کجبافی از شهدای عملیات کربلای ۴ همزمان با دهه کرامت در اهواز برگزار شد.

به مناسبت هفتمین روز بازگشت پیکر پاک غواص شهید عبدالکریم کجبافی از شهدای عملیات کربلای 4 آئین بزرگداشتی در اهواز برگزار شد.

 این برنامه همزمان با دهه کرامت با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان اسلام و خانواده شهدای مدافع حرم انجام شد و حاضران یاد این غواص شهید را گرامی داشتند.

بزرگداشت غواص شهید عبدالکریم کجبافی در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز در کنار مزار شهید و دیگر شهدای دفاع مقدس برگزار شد.

خانواده سردار شهید مصدق طاهری از شهدای شاخص هفتگل، خانواده شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم خوزستان و خانواده شهید هادی کجباف از شهدای مدافع حرم شوشتر در آئین بزرگداشت غواص شهید عبدالکریم کجبافی حضور داشتند.

خانواده شهید محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا، خانواده شهید حمیدرضا فاطمی اطهر، خانواده شهید حبیب جنت مکان، خانواده شهید فرشاد حسونی زاده و خانواده شهید سید جاسم نوری معروف به شیرمرد دجیل نیز   در این برنامه معنوی حضور یافتند و به مقام شامخ این غواص شهید عملیات کربلای 4 ادای احترام کردند.

در حاشیه این برنامه عبدالحمید کجبافی برادر غواص شهید عبدالکریم کجبافی از همه مردم اهواز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به خاطر حضور در آئین بزرگداشت هفتمین روز بازگشت پیکر پاک و مطهر غواص شهید عبدالکریم کجبافی از شهدای عملیات کربلای 4 تقدیر کرد.

سید علی نوری فرزند شهید سید جاسم نوری در حاشیه بزرگداشت شهید کجبافی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما هر چه داریم مرهون شهدا است، شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون نیز در دفاع از حرم ایثارگری کردند و از جان خود گذشتند تا ما آسوده زندگی کنیم بنابراین گرامی داشتن یاد آنها کوچکترین کاری است که باید برای این عزیزان انجام شود.

به گزارش تسنیم غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) فرزند محمدمهدی از رزمندگان اهوازی است که در 4 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار