پس از یک ساعت تلاش، آتش نشانان توانستند جنازه کشف شده را از بین دو صخره رها سازی کرده و بلافاصله؛ ضمن هماهنگی با سازمان باغ بهشت وی را به سردخانه منتقل کنند
کد خبر: ۴۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 01 August 2017
جنازه سومین مفقودی حادثه چال کندی توسط آتش نشانان کشف شد. پس از نجان یافتن مریم زنگنه اولین گمشده حادثه چال کندی و سپس بیرون کشیدن جسد تورلیدر، حالا آتش نشانی دزفول از کشف جسد سومین مفقودی حادثه خبر می دهد.

به گزارش تابناک خوزستان، عبدالحسین معظم فر در این باره گفت: اکیپ های غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول که از ساعت ۴:۵۰ دقیقه صبح امروز به منطقه چال کندی اعزام شده بودند پس از پایین آمدن دبی آب رودخانه توانستند جنازه یکی دیگر از مفقودین حادثه چال کندی را در عمق ۶ متری آب واقع در حد فاصل سنگ شماره ۱ و ۲ کشف و از رودخانه بیرون بیاورند.

وی گفت: کشف جنازه در ساعت ۷:۳۰ دقیقه رخ داد ولی بعلت متورم شدن و گیر کردن در بین دو صخره بیرون آوردن آن بیش از یک ساعت به طول انجامید.

معظم فر افزود: پس از یک ساعت تلاش، آتش نشانان توانستند جنازه کشف شده را از بین دو صخره رها سازی کرده و بلافاصله؛ ضمن هماهنگی با سازمان باغ بهشت وی را به سردخانه منتقل کنند.

مدیرعامل آتش نشانی دزفول،ضمن تقدیر و تشکر از همه نیروهای غواصی آتش نشانی، امدادی، محلی، ارگانهای دولتی و تمام دست اندرکارانی که در این رابطه به آتش نشانان کمک کردند تشکر ویژه نمود و اظهار امیدواری کرد طی امروز و فردا جنازه آخرین مفقودی حادثه چال کندی کشف و تحویل خانواده های ایشان گردد.

عبدالحسین معظم فر گفت جنازه کشف شده بیش از حد متورم شده و از شواهد موجود محمد رضا پیر محمدی میباشد.

پیش از این مریم زنگنه نخستین گمشده حادثه چال کندی در دومین روز جستجو نجات پیدا کرده و جان سالم به در برده بود ولی چند روز بعد جسد دومین گمشده یعنی لیدر این تور گردشگری از آب بیرون کشیده شد.

در روزهای اخیر دریچه های سد دز بسته شد تا عملیات جستجو به راحتی انجام بشود. حدود 200 نفر تا کنون در عملیات امداد و نجات و جستجوی حادثه چال کندی حضور داشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار