تیم های خوزستانی در هفته دوم لیگ؛
بازی فولاد و نفت تهران تحت تاثیر گرمای زیاد هوا چنگی به دل نمی زد و یکبار نیز داور فرصتی ایجاد کرد تا بازیکنان بتوانند آب بنوشند
کد خبر: ۴۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 August 2017
تیم فوتبال نفت تهران که اولین هفته لیگ برتر را با پیروزی در برابر سپیدرود رشت پشت سر گذاشته است، در دومین بازی خود فولاد خوزستان را با تیجه 1-1 متوقف کرد تا دومین هفته لیگ برای فولادی ها بدون پیروزی طی شود.

در این بازی فولاد نسبت به بازی مقابل پرسپولیس، ایوب والی و رحیم زهیوی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در طرف مقابل هم نفت تهران از حضور محمد نصرتی بدلیل مصدومیت و احمد آل‌نعمه به‌دلیل آماده نشدن کارت بازی بی بهره بود.

بازی در نیمه نخست بیشتر در میانه های میدان جریان داشت و دو تیم بازی محافظه کارانه ای را از خود نشان دادند. فولاد در دقیقه 22 شانس رسیدن به گل را داشت اما اصرار هاشمی زده به تک روی این موقعیت را از از تیمش گرفت.

در نیمه دوم سرمربی فولاد خوزستان، عبدالله ناصری را بجای هاشمی‌زاده وارد میدان کرد تا بلکه با استفاده از سرعت او فضار مضاعفی را بر روی دروازه نفت وارد کند.

فولادی‌ها اکثر حملات‌شان را از منطقه چپ خط دفاعی نفت تهران ترتیب می‌دادند و در دقیقه 79 روی همکاری دو بازیکن تعویضی به گل رسیدند و کی‌شمس از روی ارسال نجاریان دروازه نفت تهران را باز کرد و شادی را به سکوهای کم جمعیت غدیر اهواز آورد.

سانتر تند و تیز مجتبی نجاریان از سمت راست را یوسف کی شمس مهاجم تازه به میدان آمده فولاد، با یک بغل پای حرفه ای وارد دروازه نفت تهران کرد.

اما 5 دقیقه بعد، پاس عمق نفتی ها به عیسی آل کثیر بازیکن خوزستانی نفت رسید و او با یک بغل پای زیبا دروازه فولاد را باز و بازی را مساوی کرد تا کام فولادی ها در دومین هفته لیگ هم شیرین نشود.

بازی فولاد و نفت تهران تحت تاثیر گرمای زیاد هوا چنگی به دل نمی زد و یکبار نیز داور فرصتی ایجاد کرد تا بازیکنان بتوانند آب بنوشند.

باخت صنعت نفت آبادان 
 اما دومین تیم خوزستانی هفته دوم لیگ، تیم نفت آبادان با دو تغییر نسبت به بازی هفته قبل با استقلال تهران در برابر سایپا به میدان رفت. نفت آبادان در این دیدار، مرتضی اسدی را به‌دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت و فرید بهزادی کریمی هم با نظر کمالوند جایگزین امید جهانبخش در ترکیب اصلی تیم شد. 

بازیکنان صنعت‌نفت بازی را تهاجمی شروع کردند و دوبار با ضربات کرار جاسم و لوسیانو پریرا دروازه سایپا را تهدید کردند ولی این تلاش ها گلی در برنداشت. 

در دقیقه 13 داور مسابقه از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه‌ی سایپا به راحتی گذشت و دقایقی بعد خطای پنالتی عبدالله‌زاده مدافع صنعت نفت را اعلام کرد تا نارنجی پوشان سایپا در دقیقه 19 با ضربه شیری از صنعت نفت جلو بیفتند.

صنعت نفت پس از دریافت گل دست به حمله زد. ضربه ایستگاهی پریرا براحتی از دست رفت.
 
اما در دقیقه 32 شادی به سکوهای آبادانی ها برگشت و نفت توسط بغلانی به گل تساوی رسیدند. اما این شادی زیاد ادامه نداشت و 8 دقیقه بعد، حرکت انفرادی مهدی ترابی و پاس در عمق او داخل محوطه جریمه به علی قلی زاده رسید و این بازیکن هم با چرخشی دیدنی و با پای چپ دروازه ی ناصر سالاری را برای بار دوم باز کرد.

این نتیجه ادامه داشت تا اینکه بالاخره یکی از ضربات ایستگاهی آبادانی ها به گل منجر شد و لوسیانو پریرا در دقیقه 65 به زیبایی دروازه سایپا را گشود.


 در دقیقه 93، آخرین حمله شاگردان علی دایی گل سه امتیازی این تیم را به دنبال داشت و پس از آنکه شوت بازیکن سایپا به تیر دروازه حریف برخورد کرد، مهدی زاده موفق شد توپ برگشتی را وارد دروازه صنعت نفت کند. 

این بازی پرگل با نتیجه 3-2 به نفع نارنجی پوشان سایپا به پایان رسید.

امشب استقلال خوزستان نیز به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار