حاجتی: معوقات کارگران در واحدهای تولیدی نگران‌کننده است
رهبر معظم انقلاب توصیه‌های مهمی کردند و فرمودند قدر این امانت را بدانید، با برنامه حرکت کنید، جامعه را دو قطبی نکنید و در تعاملات بین‌المللی از دشمن غافل نشوید. ایشان همچنین بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عدم غفلت از محرومان تاکید فرمودند
کد خبر: ۴۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 04 August 2017
امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز خواستار حل مشکل پرداخت حقوق کارگران در استان شد.

حجه الاسلام حاجتی با اشاره به برخی تجمعات کارگران در استان گفت: این مشکلات نگران کننده است و لازم است مسئولان توجه و همت مضاعفی برای حل این مشکلات داشته باشند.

وی همچنین به مشکلاتی که برای سپرده‌گذاران در برخی موسسات مالی و اعتباری همانند آرمان ایجاد شده است گفت: برخی از این موسسات تعطیل و یا ورشکست شده اند و مشکل سپرده گذاران آنها باید با همت بیشتری از سوی استاندار و نمایندگان مجلس دنبال شود و نگرانی مردم هر چه سریعتر تمام شود.

حاجتی با اشاره به گرمای هوا در استان خوزستان خاطرنشان کرد: قطعی آب در برخی از روستاهای خوزستان نگران کننده است و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور گفت: تنفیذ حکم رئیس جمهور در نظام سیاسی جمهوری اسلامی جایگاه مهمی دارد به گونه‌ای که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر کسی بخواهد بدون تنفیذ ریاست جمهوری کند، طاغوت است.

وی به توصیه های مقام معظم رهبری در این مراسم در روز گذشته اشاره نمود و افزود: رهبر معظم انقلاب توصیه‌های مهمی کردند و فرمودند قدر این امانت را بدانید، با برنامه حرکت کنید، جامعه را دو قطبی نکنید و در تعاملات بین‌المللی از دشمن غافل نشوید. ایشان همچنین بر اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عدم غفلت از محرومان تاکید فرمودند.

امام جمعه موقت اهواز ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان توصیه ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را قدر بدانند و در ادامه گفت: امام خامنه‌ای بیش از 10 سفارش به رئیس دولت دوازدهم ارائه فرمودند و از ایشان خواستند که از فریب غرب غافل نشوند و در میان مردم حضور پیدا کنند.

حاجتی با اشاره به مذاکرات هسته ای و هشدارهای رهبرانقلاب نسبت به بدعهدی آمریکاییها خاطرنشان کرد: ما بنا نداریم که بگوییم شما در گذشته فریب خورده اید بلکه می‌گوییم در آینده بیشتر دقت کنید و چشم به داخل داشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا آرزوی شکست دادن انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد ادامه داد: پیروزی‌های مردم یمن و حزب الله در لبنان نشان می‌دهد که آینده متعلق به فرزندان خمینی کبیر است. امروز و آینده از آن شماست.

خطیب امروز نماز جمعه اهواز در ابتدای خطبه ها با تبریک میلاد علی بن موسی الرضا(ع) گفت: دوره بیست ساله امامت امام رضا(ع) بی نظیر و آثار آن در توسعه فرهنگ امامت کم نظیر است. وی افزود: تقوا و ولایت اهل‌بیت(ع) از هم جدا نشدنی است و بزرگترین وصف برای امام رضا(ع) همین کلمه تقوا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار