کد خبر: ۴۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 05 August 2017
رئیس اداره حقوقي اداره كل استاندارد خوزستان از جریمه 5 میلیارد و 500 میلیون میلیون ریالی فروشندگان کالای غیراستاندارد در اهواز خبر داد.

مرضیه دهدشتی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کارشناسان این اداره کل در راستای اجرا و استانداردسازی یخچال های فروشگاهی و مصالح ساختمانی و بهداشتی، محصولات مغایر با استاندارد تعدادی از فروشگاه های اهواز را توقیف و پلمب کرده و مراتب پس از طی مراحل رسیدگی و تکمیل پرونده در اداره حقوقی، به تعزیرات حکومتی استان ارجاع و متخلفین بعلت تولید و عرضه کالای بی کیفیت و فاقد نشان استاندارد و عدم اخذ پروانه استاندارد جمعاً به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شدند.

وی افزود: از جمله این محصولات می توان به انواع یخچال فروشگاهی ایستاده و کمدی و انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی (از قبیل: روشوئی، ظرفشوئی، دستشوئی و حمام) اشاره نمود که در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از برخی مراکز تولید و عرضه صورت گرفته است.

رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل درمیان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار