در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی دیگر کشتی گیر خوزستانی پس از دو پیروزی، در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان شکست خورد و سپس در گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند مغلوب شد و هفتم شد
کد خبر: ۴۷۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 06 August 2017
 مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روز گذشته (شنبه) در شهر تامپره کشور فنلاند برگزار شد و دو خوزستانی در این روز موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

کرامت عبدولی در وزن 60 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد. او در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد و در دیدار فینال مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی و مدال ارزشمند طلای این وزن را از کسب کرد.

همچنین پویا دادمرز در وزن 50 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر های فنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در دیدار فینال با نتیجه 6 بر صفر کوین جردن سویرادو از آمریکا را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد و بدین ترتیب دو طلای روز نخست کاروان ایران را دو خوزستانی بدست آوردند.

در این مسابقات، در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی دیگر کشتی گیر خوزستانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد، در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. او در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت و در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد، از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال باشد نوروزی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد، از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

با کسب این دو مدال طلا، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در روز نخست این رقابت ها با 27 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت.

دو طلای خوزستانی ها در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان

دو طلای خوزستانی ها در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار