کد خبر: ۴۷۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 06 August 2017
فرامند هاشمی‌زاده گفت: در 4 ماه گذشته همه اقدامات اولیه برای تعیین پیمانکاران انجام شده و کار به تازگی آغاز شده است.

فرامند هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره سرانجام اعتبارات 93 هزار میلیاردی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار داشت: بخشی از این اعتبارات مشمول خطوط انتقال آب است که در طرح‌های خط غدیر، خط جنوب شرق، خط شمال شرق و شمال توسط سازمان آب و برق خوزستان انجام می‌شود و آب در دروازه شهرها تحویل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از این اعتبارات نیز به شرکت آب و فاضلاب خوزستان تخصیص داده شده تا شبکه آب 54 شهر تحت پوشش خود را ترمیم، بازسازی و اصلاح شبکه را انجام دهد. بخشی از اعتبارات نیز به شرکت آب و فاضلاب اهواز جهت نوسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب می‌رسد تا در سه سال کار را به سرانجام برساند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه 1200 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب اهواز تأمین شده است، گفت: سازمان آب و برق خوزستان به همراه شرکت‌های آب و فاضلاب خوزستان، اهواز و روستایی باید این 93 هزار میلیارد ریال را در 3 سه سال برای نوسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب استان هزینه کنند.

وی بیان کرد: برای تأمین این اعتبارات موافقت نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو به امضا رسیده و سازمان برنامه و بودجه از 93 هزار میلیارد تومان اعتبارات کلی این طرح، 31 هزار میلیارد ریال برای سال 96 بین سازمان آب و برق و 3 شرکت آب و فاضلاب فعال در خوزستان تقسیم شده است.

هاشمی‌زاده با بیان اینکه پس از موافقت نامه اعتبارات تخصیص داده شده، عنوان کرد: پس از تخصیص اعتبار براساس صورت وضعیت کار پیمانکاران، چِک‌های برای وصول مطالبات صادر می‌شود. در 4 ماه گذشته همه اقدامات اولیه برای تعیین پیمانکاران انجام شده و کار به تازگی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: به توجه به اینکه کار شروع پروژه به تازگی انجام شده، هنوز پیمانکاران صورت وضعیت خود را ارائه نداده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار