کد خبر: ۴۷۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 07 August 2017
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار سالانه مرگ و میر حاصل از حوادث جاده‌ای در استان خوزستان از آمار تلفات جنگی بیشتر است و محور ترانزیتی اندیمشک- شوش- اهواز نیازمند پایگاه امداد هوایی است.
سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش، اظهار کرد: سالانه حدود 24 هزار نفر مرگ و میر حاصل از حوادث جاده‌ای در محورهای تردد استان خوزستان نشان دهنده پر خطر بودن جاده‌ها است.

وی با اشاره به محرومیت و بی‌توجهی به پایگاههای امداد جاده‌ای در استان خوزستان بیان کرد: در کل استان خوزستان با وسعت زیاد جاده‌ها و شرایط اقلیمی متفاوت، تعداد 18پایگاه امداد جاده‌ای بسیار کم است و جوابگوی نیاز مردم برای امداد رسانی در جاده‌ها نیست.

نماینده مردم شوش خواستار افزایش پایگاههای امداد و نجات جاده‌ای در استان خوزستان به ویژه جاده ترانزیتی اندیمشک- شوش- اهواز شد و افزود: مسیر ترانزیتی اندیمشک شوش اهواز به طول 155 کیلومتر یکی از شاهرگ‌های حیاتی و پرتردد استان است.

وی ادامه داد: در این محور روزانه و به صورت مستمر شاهد اتفاقات جاده‌ای دلخراشی هستیم که نیازمند احداث پایگاه امداد و نجات با امکان امداد هوایی است.

 نوری عنوان کرد: محلی که برای پایگاه امداد و نجات جاده اندیمشک شوش اهواز در نظر گرفته شده و بزودی در این محور ساخته خواهد شد، نیاز به مساحت بیشتر و امکانات امداد هوایی دارد.

نماینده مردم شوش در مجلس خاطرنشان کرد: شهرستان شوش با داشتن سه رودخانه سالانه تعداد قابل توجهی در آبهای شهرستان جان خود را از دست می دهند و برای کاهش تعداد غرق شدگان نیازمند ایجاد پایگاه امداد و نجات ساحلی در کنار رودخانه کرخه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار