کد خبر: ۴۷۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 08 August 2017
مسافران آبادان – مشهد بعد از 15 تا 16 ساعت سرگردانی، بنابر اعلام  فرودگاه آبادان دقایقی دیگر با هواپیمای جایگزین عازم مشهد می‌شوند.

احسان الواری نژاد معاون فرودگاه آیت الله جمی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به این‌که پرواز دیشب (ساعت 22) "آتا" به مقصد مشهد به دلیل نقص فنی لغو شده بود، اظهار کرد: مسافران این هواپیما با هواپیمای دیگری پرواز می‌کنند.

وی افزود: تمام مسافران این پرواز تا ساعتی دیگر از طریق این هواپیما در مشهد مقدس خواهند بود.

الواری نژاد درباره رفع نقص هواپیمای قبلی نیز گفت: در حال حاضر نقص فنی هواپیمای آبادان - مشهد برطرف شده اما محض اطمینان مسافران با هواپیمای جایگزین عازم مقصد می‌شوند.

وی، همچنین از لغو پرواز آبادان – تهران در ساعت 10 صبح امروز خبرداد و گفت:هواپیمای کیش ایر صبح امروز حوالی ساعت 10 قرار بود آبادان را به مقصد تهران ترک کند. پس از حرکت و طی حدود 20 مایل از فرودگاه آبادان، خلبان آن اعلام کرد یکی از موتورهای هواپیما مشکل پیدا کرده و سپس این هواپیما به فرودگاه برگشت.

الواری نژاد درباره مسافران این هواپیما افزود: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی برای کسی پیش نیامد ولی چون موتور هواپیما مشکل پیدا کرد پرواز باطل و لغو شد. برخی از مسافران این پرواز با هواپیماهای دیگری که عازم تهران بودند راهی تهران شدند و برخی نیز بلیط خود را کنسل کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار