کد خبر: ۴۷۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 08 August 2017
رئيس سازمان بهداشت و درمان آغاجاري از راه اندازي بيمارستان ٦٤تخته جديد نفت درچند روزآينده خبرداد.

 به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، دكترناصرمظفري رئيس بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاري با اعلام اين خبر افزود: پروژه احداث بيمارستان ٦٤تخته خوابه نفت از سال ٨٤ كليد خورد و تا سال ٨٩ پروژه ساخت ادامه داشت، كه متاسفانه به دليل عدم تأمين اعتباركافي متوقف شد و مجددا در سال  ٩٠ با پيگيري سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت پروژه شروع به كار نمود و در حال حاضر به صورت ١٠٠درصد تكميل، تجهيز وآماده بهره برداري مي باشد.

وي گفت: فاز اول اين بيمارستان مدرن شامل ساختمان و تجهيزات مي باشد كه با همكاري و مساعدت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و تخصيص اعتبارات كافي به اين پروژه به طور كامل آماده شده است و فاز دوم اين پروژه كه شامل فضا سازي و محوطه سازي بيمارستان است هم اكنون در حال اجرا مي باشد.

دكتر ناصر مظفري تشريح كرد: اين بيمارستان داراي واحد زنان و زايمان با جديدترين سيستم ها و روش هاي  LDR ، ِ واحد راديولوژي كاملا پيشرفته و ديجيتال، دستگاه ما موگرافي،  بخشICU   و  ٥ اتاق عمل مجزا و ساير امكانات مدرن درماني مي باشد.

وي با اشاره به رسالت سازمان بهداشت و درمان در ارائه خدمات با كيفيت ايمن به كاركنان وخانواده هاي محترم صنعت نفت وهمكاران بازنشسته افزود: كادر پزشكي متخصص و مجرب براي كليه بخش هاي اين بيمارستان به صورت تمام وقت و پاره وقت در نظر گرفته شده كه آمادگي كامل جهت ارائه با كيفيت خدمات به همكاران مي باشد.

وي راه اندازي سيستم سلامت سبز را يكي ديگر از اولويت هاي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاري عنوان نمود و بيان كرد: در كنار ارايه خدمات درماني و بهداشتي، سلامت ايمني محيط زيست هم از اولويت هاي اين سازمان است كه راه اندازي سيستم امحاء غيرسوز و سيستم تهويه فاضلاب عفوني در دستور كار مي باشد.

رئيس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاري درخصوص زمان دقيق افتتاح فاز اول بيمارستان گفت: با هماهنگي صورت گرفته با مركز بهداشت و درمان صنعت نفت و جناب آقاي دكتر سميع انشاءالله درآينده نزديك شاهد بهره برداري اين بيمارستان در راستاي خدمات رساني به همكاران صنعت نفت و عموم همشهريان خواهيم بود.

مظفري در پايان ضمن ابراز خشنودي از اجراي اين پروژه مهم گفت: اميدوارم با راه اندازي اين بيمارستان مشكلات درماني كاركنان خدوم شركت آغاجاري به حداقل ممكن برسد.

اين بيمارستان باهزينه اي بالغ بر٧٤٠ ميليارد ريال ساخته شده كه حدود ١٤٠ميليارد از آن جهت خريد تجهيزات پزشكي مدرن و ديجيتال هزينه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار