مراسم باشکوه و متفاوت روز خبرنگار؛
استاندار ضمن قدردانی از همکاری و همراهی جامعه خبری استان این را هم گفت که انتقاد به فرموده امام موهبت الهی است، بنابراین چنانچه مواردی مطرح شود، که درست نباشد و یا ما آن را درست ندانیم نیز ناراحت و دلگیر نشویم
کد خبر: ۴۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 08 August 2017
روز گذشته مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور گسترده اصحاب رسانه و قلم استان و همچنین برخی مسئولان استانی در سالن اجتماعات گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد. 

این مراسم که همانند سال گذشته باشکوه و کیفیت خوبی برگزار شد با حضور برخی هنرمندان کشوری مانند سالار عقیلی و اجرای زنده او نیز همراه بود.

امسال نیز خانه مطبوعات خوزستان با مدیریت رضا علیجانی در آغاز دوره جدید فعالیت مراسم روز خبرنگار را در حالی باشکوه برگزار کرد که همکاری و مشارکت سازمان آب و برق خوزستان همانند سال گذشته در این مراسم مشهود بود و محمدرضا شمسایی مدیرعامل این سازمان از معدود مدیران استانی بود که در محفل بزرگداشت روز خبرنگار حضور پیدا کرد.

در صف اول مراسم نیز محمدجعفر فلسفی حضور داشت که حالا علاوه بر کسوت مطبوعاتی و صنفی، نماینده مردم در شورای جدید کلانشهر اهواز نیز هست.

مهمان ویژه این مراسم نیز استاندار خوزستان بود که در میانه مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.

شریعتی در این مراسم ساده و روان سخن گفت و سلامت فکری و فرهنگی جامعه را مدیون و مرهون تلاش‌های جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست. 

وی گفت: رسانه دیدبان هوشیار جامعه و طلایه دار دفاع از حقوق اساسی مردم است، تا سدی محکم در برابر برخی سوء استفاده‌ها باشد. 

استاندار ضمن قدردانی از همکاری و همراهی جامعه خبری استان این را هم گفت که انتقاد به فرموده امام موهبت الهی است، بنابراین چنانچه مواردی مطرح شود، که درست نباشد و یا ما آن را درست ندانیم نیز ناراحت و دلگیر نشویم. 

خوشبختانه در دوره اخیر حضور رضا علیجانی که از پیشکسوتان حوزه رسانه استان است و اینک در سازمان آب و برق خوزستان مسئولیت روابط عمومی را برعهده دارد، توانسته است به فعالیت خانه مطبوعات استان و برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار کمک شایانی کند. ضمن اینکه امسال شاهد چند برنامه جنبی از جمله کارگاه آموزشی با حضور اساتید کشوری و استانی و برگزاری تریبون آزاده نیز بوده ایم.

ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات صنفی خبرنگاران استان و اهتمام خانه مطبوعات استان به این موضوع لازم می دانیم به نوبه خود از اهتمام ویژه مدیر خانه مطبوعات و اعضای هیئت مدیره در برپایی خوب مراسم روز گذشته قدردانی کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار