رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایذه خبر داد
کد خبر: ۴۷۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 09 August 2017
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه از جان باختن یک نفر و نامساعد بودن شرایط یکی از مجروحان تصادف رانندگی در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر آبسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به حوادث این روزها در شهرستان ایذه و مجروحیت چند نفر در این حوادث اظهار کرد: دو روز پیش رسم غلط تیراندازی در یک جشن عروسی در تالار باعث مجروحیت 9 نفر از مهمانان حاضر در این جشن شد که در پی این حادثه تیم‌های اورژانس به محل اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان انتقال دادند.

وی با اشاره به حادثه رانندگی روز گذشته در محور ایذه به دهدز و در نزدیکی روستای کولفرح افزود: متاسفانه در این حادثه چند نفر از همشهریان به شدت مجروح شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه تصریح کرد: در این حادثه 4 نفر از مجروحان از طریق نیروهای اورژانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد و یک نفر نیز خود به بیمارستان مراجعه کرد.

آبسته اضافه کرد: از مجروحان منتقل شده به بیمارستان یک خانم جوان 24 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد و شرایط مساعدی نداشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار