کد خبر: ۴۷۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 09 August 2017
دو بازیکن مصدوم صنعت نفت آبادان به دیدار هفته سوم این تیم مقابل پدیده خراسان خواهند رسید.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از شب گذشته پشت درب‌های بسته و بدون حضور تماشاگران دنبال می‌شود.

به نظر می‌رسد هواداران آبادانی به درک خوبی از شرایط خود دست یافته‌اند و به هیچ عنوان به تصمیمات کادر فنی در خصوص چگونگی برگزاری تمرینات اعتراض نمی‌کنند.

نفتی‌های آبادان در حالی خود را برای دیدار هفته سوم در مقابل پدیده آماده می‌کنند که تمامی داشته‌های کمالوند در این دیدار در اختیار این مربی 40 ساله است و کمالوند می‌تواند با فکر باز در خصوص ترکیب تیمش تصمیم بگیرد.

کرار جاسم که از ناحیه زانو احساس ناراحتی می‌کرد با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم و سبک، اکنون مهیای حضور در ترکیب تیم خود است.

لوسیانو پریرا نیز که در طول هفته گذشته به دلیل مصدومیت جزیی جداگانه به تمرین پرداخته بود نیز مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش را ندارد.

اما مرتضی اسدی کاپیتن نفتی‌ها که در نخستین دیدار تیمش در لیگ برتر در دقایق اولیه مقابل استقلال مصدوم شده  بود، به شرایط مسابقه دست یافته و می‌تواند مجددا بازوبند را بر بازو بسته و رهبری تیمش را بر عهده گیرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب در ورزشگاه پیروز  و فردا در ورزشگاه تختی آخرین تمرینات خود را برای دیدار با حریف خود در هفته سوم، پشت درب‌های بسته به انجام خواهند رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار