کد خبر: ۴۷۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 09 August 2017
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از انتقال پیکر پاک نخستین شهید مدافع حرم گتوند به زادگاهش خبر داد و گفت: این برنامه بعد از ظهر در فرودگاه اهواز انجام می‌شود.

عبدالرضا فرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: رزمنده‌ای دیگر از خطه شهیدپرور استان خوزستان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب به دست پلیدیان تکفیری به فیض شهادت نائل گشت.

وی تاکید کرد: شهید محمد تاج‌بخش از شهرستان گتوند است که برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه عزیمت کرد و پس از حضور در عرصه نبرد با گروه‌های تکفیری، در سوریه به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به برنامه‌های انتقال پیکر مطهر این شهید گلگون کفن به زادگاه اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده پیکر مطهر این شهید عزیز بعد از ظهر امروز چهارشنبه 18 مردادماه از طریق فرودگاه‌ بین‌المللی اهواز به خوزستان منتقل می‌شوند.

وی افزود: آئین استقبال از پیکر مطهر شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در فرودگاه اهواز انجام می‌شود.

فرجیان تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید پس از برگزاری آئین استقبال در فرودگاه اهواز به زادگاهش شهرستان گتوند منتقل می‌شود تا در این دیار آرام بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار