کد خبر: ۴۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 12 August 2017
نماینده اصولگرای مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:کارآمدی و تخصص گرایی در افراد پیشنهادی کابینه مشهود است.

فریدون حسنوند روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت:به اعتقاد من کابینه پیشنهادی به لحاظ کارآمدی و تخصص بهتر است و اعتدال در افراد پیشنهادی مشهود است. 
وی اظهار کرد:تاحدودی در بخش هایی که تخصصی است متناسب با آن مجموعه ، انتخاب افراد صورت گرفته است. 

حسنوند افزود:به عنوان مثال در مجموعه آموزش و پرورش معلمان انتظار داشتند کسی انتخاب شود که سیستم را شناخته و با برنامه و شناخت وارد عمل شود خوشبختانه انتخاب فرد بر همین اساس بوده است. 

وی اظهار کرد:در صنعت،حوزه های نفتی و بخش فرهنگی و سایر بخش ها نیز به همین صورت بوده است. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:از طرفی انتخاب افراد جوان کابینه که جوان هستند هم یک حسن است و دولت می تواند از ترکیب افراد جوان و با تجربه یک پتانسیل خوب برای پیشرفت و توسعه داشته باشد. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:موضوع اولویت بندی در کابینه باید صورت گیرد، اشتغال و تحول اقتصادی به عنوان اولویت های مهم باید مورد توجه قرار گیرند. 

وی افزود: راهکارتحقق این اهداف هم اقتصاد مقاومتی است و باید با اتکا به سرمایه و نیروهای درون کشور به دنبال این اهداف مهم بود. 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت:در کنار همه این ظرفیت ها برقراری ارتباط و تعامل با دنیا و استفاده از سرمایه و تکنولوژی آنها نیز مهم و حائز اهمیت است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار