کد خبر: ۴۷۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 August 2017
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور با حاشیه هایی همراه بود.

آبی پوشان خوزستانی در حالی به مصاف سایپا رفتند که در 8 تقابل قبلی 4 بار موفق به پیروزی شدند و یک بار تن به شکست دادند همچنین 3 بازی دو تیم به تساوی کشیده شد.

پیش از آغاز بازی استقلال خوزستان و سایپا که هر دو 4 امتیاز در اندوخته خود داشتند به ترتیب در جایگاه هشتم و پنجم جدول رده بندی قرار داشتند.

گرمای بیش از اندازه هوای اهواز موجب شد که تماشاگران اندکی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و با وجود رایگان شدن این دیدار از سوی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان اما حدود 200 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند و اکثر صندلی های ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر خالی بودند.

نبود آب سرد کن به میزان مناسب در محل استقرار تماشاگران از دیگر مشکلات ورزشگاه غدیر است که با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ هنوز این موضوع به چشم می خورد.

پیش از آغاز بازی از سوی باشگاه استقلال خوزستان هفته خبرنگار گرامی داشته شد، همچنین کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت تیم سایپا رفت.

قبل از شروع مسابقه بازیکنان تیم استقلال خوزستان به سمت نیمکت نیمکت نفتی ها رفتند تا از علی دایی استقبال کنند اما این مربی بر رویی نیمکت حاضر نشد.

دانیال ماهینی پیش از آغاز مسابقه در حالی که دسته گل به دست داشت به سمت نیمکت تیم سابق خود استقلال خوزستان رفت که به گرمی از او استقبال شد.

جونیور و تاوادزه دو بازیکن برزیلی و گرجستانی تیم استقلال خوزستان که هنوز کارت ITC آن ها صادر نشده است از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه 30 بازی علی دایی به نور ورزشگاه غدیر اهواز اعتراض شدید کرد که با تذکر داور چهارم مسابقه همراه شد.

در دقیقه 55 بازی محمد عباس زاده از اشتباه ابوالفضل علایی مدافع استقلال خوزستان به خوبی استفاده کرد و دروازه آبی پوشان را باز کرد.

طولی نکشید که بازیکنان سایپا در دقیقه 60 بازی توسط علی قلی زاده بر روی یک ضد حمله برای دومین بار دروازه استقلال خوزستان را باز کردند.

علی دایی و کادر فنی تیم سایپا پس از زدن گل دوم تیمش از فرط خوشحالی به داخل زمین رفت.

در دقیقه 76 بازی رضا کرملاچعب یکی از دو گل خورده تیمش را جواب داد و بازی به اختلاف یک گل رسید.

به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا داور در دقایق 30 و 75 به مدت دو دقیقه بازی را متوقف کرد و بازیکنان دو تیم به نزد کادر فنی خود رفتند تا استراحت کنند.

در نیمه اول بازی، دو تیم فولاد و نفت تهران همدیگر را ارزیابی کردند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود که در نهایت دو تیم پس از ارائه یک بازی کسل کننده با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

آبی پوشان خوزستانی در دقیقه 76 بازی توسط رضا کرملاچعب با یک ضربه سر از روی ارسال ضربه کرنر دروازه سایپا را باز کردند. 

در این دیدار سلمان بحرانی و سید علیرضا زندوی از تیم استقلال خوزستان و مهدی ترابی از تیم سایپا تنها از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی مرجان زاده بود که مهدی عالیقدر و حسن انتظاری وی را در امر قضاوت همراهی کردند.

عصر روز پنج شنبه تیم استقلال خوزستان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم سایپا رفت که با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

تیم استقلال خوزستان با شکست در این بازی در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار