کد خبر: ۴۷۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 12 August 2017
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:با توجه به اینکه بازیکنان خوزستانی در گرما تمرین و بازی می کنند بیشتر از حریفان در معرض مصدومیت و خطر هستند.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد افزود:بازی بسیار خوبی برابر پدیده مشهد انجام دادیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

وی اظهار داشت: بعد از زدن گل اول مقداری روی به بازی بسته آوردیم ولی باز هم در آن دقایق موقعیت خطرناکی به حریف ندادیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:حریفان ما از گرمای هوا شکایت دارند ولی این گرما بازیکنان خوزستانی را بیشتر از حریفان در معرض مصدومیت قرار می دهد زیرا تمرینات و بازی های ما در این هوای سخت برگزار می شود.

کمالوند با اشاره به بازی خوب مرتضی اسدی کاپیتان صنعت نفت آبادان افزود:بازگشت اسدی به تیم آرامش تاثیرگذار داد زیرا بود یا نبود این بازیکن تاثیرات زیادی در ترکیب تیم صنعت نفت دارد.

وی اظهار داشت:ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم زیرا بیشتر از 6 بازیکن نمی توانستیم جذب کنیم ولی در نیم فصل دوم بازیکنان مطرحی به تیم صنعت نفت می آیند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:هدف ما این است که در نیم فصل نخست مسابقات 20 امتیاز کسب کنیم تا در نیم فصل دوم با خیال راحت تری بازی ها را ادامه دهیم.

کمالوند تصریح کرد:با توجه به سابقه مربیگریم همیشه در نیم فصل دوم بیشتر از نیم فصل اول امتیاز جمع کرده ایم، این نوید را می دهیم که ضمن کسب رتبه تک رقمی، حتی شانس نگاه به رتبه های بالاتر را هم داشته باشیم.

وی افزود:از مدیران باشگاه می خواهم پس از هفته پنجم که لیگ تعطیل می شود اردویی در خارج از استان برگزار کنند تا بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه جمعه از هفته سوم رقابت های لیگ برتر با 2 گل میهمانش پدیده مشهد را شکست داد تا با 6 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار