کد خبر: ۴۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 12 August 2017
رییس اداره ورزش و جوانان باغملک گفت: برای تکمیل و راه اندازی پروژه های عمرانی این شهرستان نیازمند60 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

مجید کریمی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز ناراحتی از نبود یک استخر در شهرستان متبوعش اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در دست اقدام این شهرستان احداث یک استخر برای نوجوانان و جوانان باغملکی است که سال هاست منتظر آن هستند. 

رییس اداره ورزش و جوانان باغملک با اشاره به‌این‌ که 25 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پروژه استخر پیش بینی شده و تاکنون 6 میلیارد ریال هزینه شده، افزود: با وجود گذشت هفت سال از زمان آغاز به کار این پروژه، تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده ،بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیمانکار طرح از شهریورماه سال جاری کار رااز سر می گیرد تا خرداد 97 استخر به بهره‌برداری برسد.

وی از تکمیل پروژه نیمه تمام زمین چمن فوتبال این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه که از سال ها قبل آغاز شده بود اکنون درانتظار تامین مابقی اعتبار مورد نیاز است و به احتمال زیاد تا اواخر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی گفت : امسال با اجرایی شدن قانون جذب 27 صدم ارزش افزوده مالیات ارگان ها به ورزش، قرار است اعتبار خوبی به ورزش باغملک و سایر شهرستان های استان تزریق شود.

کریمی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان مشغول به فعالیت هستند افزود: رشته های قطب شهرستان به خوبی شناسایی شده و با ارائه یک برنامه‌ منسجم و هدفمند به کار استعدادیابی در سنین پایه پرداختیم به طوری که اکنون نوجوانان و جوانان شهرستان در رشته های کشتی، کبدی، بوکس و فوتبال در کشور حرفی برای گفتن دارند. 

وی در ادامه به ورزش بانوان شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های جدی ما در سال جاری رسیدگی به ورزش بانوان و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مناسب برای این قشر از جامعه است. ورزش بانوان باغملک به خصوص در رشته های والیبال و کاراته شرایط بسیار خوبی دارد و بانوان ما در مسابقات قهرمانی کشور عنوان دار هستند.امیدواریم بانوان ما با تلاش و جدیت خود در سایر رشته ها موفق ظاهر شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان باغملک گفت: یک پارک بانوان در شهرستان دایر است که اصلا شباهتی به پارک بانوان ندارد و فقط اسم آن را یدک می کند لذا بنا داریم در خصوص احداث پارک و سالن های اختصاصی بانوان اقدامات موثری در سطح شهرستان انجام دهیم.

وی به ورزش همگانی و تاثیر آن بر سلامت افراد جامعه اشاره کرد و گفت: در سال جاری با وجود اعتبارات اندک تاکنون 3 همایش پیاده روی خانواده برگزار کردیم و بنا داریم در نیمه دوم سال با کمک ارگان ها یک همایش بزرگ پیاده روی خانواده برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: با وجود این که شهرداری ها متولی ورزش همگانی و همایش های پیاده روی خانوادگی هستند اما کمک خاصی به ما نمی کنند. ما برنامه های زیادی در ورزش همگانی شهرستان داریم اما متاسفانه اعتبار کافی در اختیار نداریم هر چند در جلسه شورای ورزش مصوب شد که ادارات شهرستان به صورت نوبتی و ماهانه مسئولیت جوایز همایش های پیاده روی را تقبل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار