کد خبر: ۴۷۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 12 August 2017
تیم وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و آموزشگاهها روزهای 19، 20 و 21 مردادماه به میزبانی شهرکرد برگزار گردید که در نهایت تیم منتخب وزنه برداری خوزستان موفق به کسب عنوان دوم این رقابت ها شد.

در روز نخست این مسابقات علیرضا منصوری وزنه بردار دسته 45 کیلوگرم تیم خوزستان موفق شد با وزنه 61 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 80 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 141 کیلوگرم سه مدال طلای این دسته از مسابقات را بدست آورد.

در ادامه این رقابت ها فربد نقدی پور در دسته 58 کیلوگرم در حرکت یکضرب وزنه 69 کیلوگرم را بالای سر برد و چهارم شد و در حرکت دوضرب با بالای سر بردن وزنه 90 کیلوگرمی، مدال برنز دوضرب و مجموع این دسته از مسابقات را بدست آورد.

مهدی خلجی دیگر وزنه بردار خوزستانی حاضر در این مسابقات توانست در دسته 69 کیلوگرم در حرکت یکضرب با بالای سر بردن وزنه 104 کیلوگرم و در حرکت دوضرب نیز با وزنه 135 کیلوگرم و در مجموع با 239 کیلوگرم هر سه مدال طلای این دسته از مسابقات را از آن خود کند و دومین مدال طلا تیم خوزستان را در این مسابقات بدست آورد.

سید مجتبی موسویان وزنه بردار تیم خوزستان در دسته +85 کیلوگرم در روز آخر این رقابت ها به روی تخته رفت و توانست با وزنه 118 کیلوگرم در حرکت یکضرب مقام سوم و وزنه 142 کیلوگرم در حرکت دوضرب مقام سوم و در مجموع با 260 کیلوگرم مقام دوم این دسته از مسابقات را از آن خود کند و چهارمین مدال تیم خوزستان را بدست آورد تا در نهایت تمامی وزنه برداران تیم خوزستان در این رقابتها صاحب مدال شوند.

در پایان این مسابقات نیز تیم وزنه برداری استان خوزستان توانست با کسب 307 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یابد و بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و آموزشگاهها قرار بگیرد.

در این رقابت‌ها مهرزاد مهمدی هدایت تیم وزنه برداری خوزستان را بر عهده داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار