کد خبر: ۴۷۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 12 August 2017
تيم مخترعان جوان خوزستان در ششمین دوره مسابقات ثبت اختراع کره جنوبی (WICC ) موفق به کسب 11 مدال طلا, 2 نقره و 1 برنز شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، 9 نفر از اعضاي اين تيم از فرزندان کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب هستند که سهم بسزایی در کسب این افتخار ملی داشته اند.

در اين مسابقات که به مدت 3 روز از ششم تا هشتم مرداد1396 در شهر سئول کره جنوبي برگزار شد تیم مخترعین ایران موفق به کسب رتبه ی سوم جهان شد.

رضا الیاسی سرپرست اين تيم در اين باره گفت: در این مسابقات که با حضور بیش از 40 کشور دنیا از جمله آلمان، انگلیس، روسیه، کانادا، امریکا، چین، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی، مالزی، تایوان  برگزار شد مخترعان خوزستانی به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: از ایران 37 اختراع که 6 اختراع به صورت حضوری و بقیه به صورت غیر حضوری بود، شرکت داده شد که در نهایت تیم جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب 11 مدال طلا, 2 نقره و 1 برنز شد.

الیاسی گفت: یکی از نکات قابل توجه این مسابقات، کسب 4 جایزه ویژه توسط تیم ایران بود که باعث شد در رتبه بندی تیمی علیرغم تعداد شرکت کننده های کم ایران نسبت به سایر کشورها، امتیاز تیم را بالا برده و مقام سوم جهانی را به ارمغان بیاورد.

وي اظهار داشت:​در اين تيم 9 نفر از فرزندان کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب نيز حضور داشتند که عبارتند از حامد حمیل پور (طلا)،​ هاني حمیل پور(طلا)،​رضا الياسي(طلا)،​ناصر حمید(طلا)،​مرتضی و فرزانه طبیبی(طلا)،​علی و لعیا مرادی (طلا)و علی عچرش(نقره).

وي خاطرنشان کرد:​اعضاي اين تيم با هزینه شخصی و با هماهنگي شرکت ایده پردازان هور خوزستان در اين مسابقات شرکت کردند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار