معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:
کد خبر: ۴۷۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 12 August 2017
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در زمان حاضر عرصه گردشگری در منطقه آزاد اروند ارتقاء یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید مرتضی نعمت زاده در آیین ارتقاء هتل کاروانسرای آبادان از چهار به پنج ستاره که در محل این هتل برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه پس از این شاهد تحولات بزرگی در عرصه خدمات گردشگری در سطح منطقه باشیم، افزود: هتل کاروانسرا سابقه گردشگری خوبی دارد و به عنوان یک کانون گردشگری در منطقه آزاد اروند به شمار می رود.

وی اظهار کرد: ارتقاء سطح این هتل از 4 به 5 ستاره نشان دهنده آنست که ما در عرصه گردشگری یک درجه ارتقاء و پیشرفت داشته ایم.

وی تصریح کرد: ارتقاء این کانون مایه ی دلخوشی و باز شدن یک افق جدید در منطقه است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در منطقه آزاد اروند به لحاظ گردشگری از ثروت های فراوانی برخورداریم اما تبدیل این ظرفیت ها به مقصد، کار بسیار مهی است که بایستی به نحو مطلوبی به آن پرداخته شود.

نعمت زاده افزود: ظرف دو سال گذشته در عرصه گردشگری قدمهای خوبی را برداشته ایم اما کارهای بسیار زیادی را نیز در پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه با دو پدیده منفی ریزگردها و گرمای هوا در منطقه مواجهیم، اظهار کرد: این دو پدیده صدمات زیادی را به موضوع گردشگری ما وارد کرده است که می توان با مدیریت رسانه ای این آسیب ها را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: فضا سازی گسترده رسانه ای در مورد ریزگردها و پیامدهای آن و گرمای بالای هوای، چهره ای سیاه از منطقه را در پیش دیدگان گردشگران قرار داده و این در حالیست که ترسیم این چهره سیاه و منفی از شهرهای ما و استان خوزستان، کار بسیار نازیبایی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: گرمای هوا دیگر پدیده طبیعی منطقه است که به دلیل بزرگ نمایی آن در رسانه ها به خصوص در شبکه های مجازی سبب ترس و ممانعت حضور گردشگران در منطقه می شود.

نعمت زاده با بیان اینکه مردم این منطقه مردمی سختکوش بوده و هستند، افزود: خوزستان دومین تولید کننده ثروت کشور است و نباید چهره ای منفی برای دیگران به خصوص گردشگران از آن ترسیم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران منطقه آزاد اروند تبریک گفت و اظهار کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر دارای اماکن تفریحی، سیاحتی، گردشگری، تاریخی، دفاع مقدس و بازارهای بی نظیری همچون بازار ته لنجی ها است که به نوبه خود در سطح ملی کم نظیر و یا بی نظیرند.

وی تصریح کرد: بازارهای ما بایستی به سمت دیگر کانونهای گردشگری ما سرازیر شود و شاهد گشترش خدمات گردشگری در این منطقه باشیم و از مناسبات و ارتباطات برای توسعه گردشگری منطقه بهره لازم را ببریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار