کد خبر: ۴۷۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 14 August 2017
منتخب شورای پنجم شهر اهواز در خصوص گرینه‌های مدنظر شورای پنجم برای شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر رقابت اصلی میان آقایان سیدکریم حسینی و مهدی جمالی‌نژاد است. 

سیدناصر موسوی‌نژاد در خصوص اولویت‌های شورای پنجم برای انتخاب شهردار اهواز اظهار کرد: شورای پنجم بدون در نظر گرفتن مسائل قومیتی و جناح‌بندی‌های سیاسی و به دور از حاشیه‌ها و بدون توجه به لابی‌ها و فشارهای موجود در تلاش است تا بهترین فرد را برای خدمت به کلانشهر اهواز به عنوان شهردار اهواز انتخاب کند.

وی با بیان این‌که برای پیشرفت و توسعه کلانشهر اهواز باید به دور از مسائل حاشیه‌ای و جناح‌بندی‌ها و قومیت‌گرایی‌ها حرکت کنیم،‌ افزود: در حال حاضر پیشرفت و توسعه کلانشهر اهواز نیازمند شهرداری متعهد و پاکدست است.

منتخب شورای پنجم شهر اهواز عنوان کرد: شورای پنجم شهرداری را انتخاب خواهد کرد که دارای شم اقتصادی بوده و متخصص و متعهد و دارای‌ سوابق شفاف مدیریتی به ویژه در حوزه شهرداری کلانشهرها، روابط مطلوب اجتماعی با مردم و مسئولین و چشم‌انداز روشن برای توسعه کلانشهر اهواز باشد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: نمی‌توان منکر وجود لابی و فشار برای انتخاب شهردار شد اما در نهایت نظر 13 عضو شورای پنجم است که شهردار اهواز را بدون توجه به این فشارها انتخاب خواهد کرد. به مردم اهواز اطمینان می‌دهیم که تلاش می‌کنیم بهترین فرد را برای خدمت‌دهی به کلانشهر اهواز انتخاب کنیم.

وی در خصوص گزینه‌های مدنظر شورای پنجم برای شهرداری اهواز گفت: شورای پنجم تاکنون حدود 18 نفر را برای بررسی تصدی شهرداری اهواز رصد کرده است که از جمله این افراد می‌توان به محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران، سقائیان شهردار فعلی قم، دکتر نیکزاد وزیر سابق مسکن و شهرسازی در دولت احمدی‌نژاد و جمالی‌نژاد شهردار فعلی اصفهان اشاره کرد.

منتخب شورای پنجم شهر اهواز ادامه داد: همچنین سیدکریم حسینی معاون اسبق سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان،‌ محمد حویزاوی شهردار فعلی آبادان، علیرضا کاظمی مدیرعامل اسبق کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، پاک‌فطرت شهردار فعلی شیراز،‌ محراب فلسفی شهردار سابق منطقه 7 اهواز و شهردار فعلی شوشتر، علی قاسمی مسئول امور قراردادهای شهرداری اهواز، سیدسعید باب‌المراد شهردار سابق منطقه 6 اهواز و صفری معاون عمرانی شهرداری اهواز از دیگر گزینه‌های مطرح شده برای این پست توسط شورای پنجم است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: تاکنون هیچ کدام از گزینه‌های یاد شده برنامه‌های خود را برای تصدی پست شهردار اهواز به ما ارائه نکرده‌اند اما با توجه به انصراف آقای کتانباف فکر می‌کنم که در حال حاضر رقابت اصلی میان آقایان سیدکریم حسینی و مهدی جمالی‌نژاد است. البته قرار است آقای جمالی‌نزاد نظر نهایی خود را روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کند.

وی افزود: در حال حاضر منتخبان شورای پنجم به اتفاق در حال بررسی رزومه گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری اهواز هستند و بر اساس آن، اولویت‌بندی و درجه‌بندی خواهند کرد تا بهترین فرد برای این پست انتخاب شود. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار