در حاشیه برخورد ناپسند یکی از نمایندگان استان با وزیر خارجه؛
این نماینده محترم نیز می توانست مانند سایر نمایندگان در بررسی کلیت کابینه و یا هر یک از وزرا نوبت بگیرد و نظراتش را در فضای مناسب و مبتنی بر اخلاق نمایندگی بیان کند
کد خبر: ۴۷۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 16 August 2017
برخورد ناپسند و توهین یکی از نمایندگان استان به وزیر امور خارجه در جلسه امروز علاوه بر آنکه شان نماینده یکی از شهرهای استان را خدشه دار می کند تصویر نامناسبی را از نمایندگان استان به نمایش می گذارد.

در حالیکه قانون و آئین نامه داخلی مجلس پیش بینی لازم را برای بیان نظرات موافق و مخالف نمایندگان فراهم نموده و برای بررسی صلاحیت هر وزیر دو نماینده موافق و مخالف نظرات شان را بیان می کنند معلوم نیست چرا نماینده خرمشهر با پرخاشگری و داد و فریاد و ادبیات ناپسند و در میانه سخنان وزیر امور خارجه مطالبش را بیان کرد!

این نماینده محترم نیز می توانست مانند سایر نمایندگان در بررسی کلیت کابینه و یا هر یک از وزرا نوبت بگیرد و نظراتش را در فضای مناسب و مبتنی بر اخلاق نمایندگی بیان کند و اگر وقت به او نمی رسیده می توانست در قالب مصاحبه با رسانه ها و یا تذکر و طرح سوال از وزیر در مقاطع زمانی گوناگون دیدگاههایش را بیان نماید.

این برخورد پرخاشگرانه آنهم در برابر وزیر امور خارجه که نماد دیپلماسی کشور و از شخصیت های مورد احترام ملی و بین المللی است که بارها مورد تفقد و حمایت رهبر معظم انقلاب بود قابل دفاع و توجیه نیست.

امیدواریم از این بعد این نماینده عزیز و دیگر نمایندگان استان مشی قانونمند و اخلاق مدارانه و مبتنی بر شکیبایی و سعه صدر را در پیش بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار