کد خبر: ۴۷۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 17 August 2017
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری فردی که در قالب مشاور املاک مبلغ ۲.۲ میلیارد ریال از شهروندان اهوازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 

سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، مبنی بر اینکه شخص به هویت معلوم با تاسیس مشاوره املاک بدون مجوز در یکی از مناطق شهر اهواز از افرادی که برای رهن و اجاره منزل به وی مراجعه کردند، کلاهبرداری و متواری شده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات گسترده از مالباختگان و اقدامات علمی و پلیسی محل اختفای این فرد کلاهبردار در یکی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ صالحی ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از دلالت به پلیس آگاهی استان در تحقیقات ماموران پلیس و مشاهده شواهد و مدارک به هشت فقره کلاهبرداری به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از افرادی که به منظور رهن و اجاره منزل به بنگاه املاک وی مراجعه کردند، اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بیان کرد: شهروندان هنگام انجام معاملات باید به هشدارهای پلیسی توجه کرده و به مشاوره املاکی که فاقد مجوز هستند اطمینان نکرده و از انجام معاملات در این اصناف غیرمجاز خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار