کد خبر: ۴۷۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 17 August 2017
سرمربی تیم فولاد خوزستان، در مورد دیدار تیمش برابر گسترش فولاد، تاکید دارد که جدالی سخت خواهد بود و تیمش در این بازی باید با تمرکز کامل به مصاف حریف برود.

 سیدسیروس پورموسوی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد، اظهار داشت: این بازى از بازى هاى سخت ما خواهد بود؛ چرا که ما در بازى نخست خانگى خود، برابر نفت تهران نتوانستیم امتیاز لازم را به‌دست آوریم.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که از بازى قبل برابر سیاه‌جامگان در مشهد نتیجه لازم را به‌دست آوردیم و به جدول مسابقات بازگشتیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان، در مورد شرایط آب‌و‌هوایی خوزستان افزود: به‌نظر من این شرایط به نفع تیم میزبان نیست و ما در طول هفته، در این شرایط آب‌وهوایی تمرین می‌کنیم و این باعث تحلیل رفتن انرژی ما می‌شود؛ ولی تیم حریف تمام قوای خود را ذخیره کرده و در طول 90 دقیقه آن را استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود که کمتر دچار بحران شود.

پورموسوی، در مورد شرایط مصدومان و محرومان تیمش اضافه کرد: ما در این بازی ایوب والی و پیمان شیرزادی را به‌دلیل مصدومیت قطعاً در اختیار نخواهیم داشت، اما خوشبختانه دو بازیکن مصدوم ما یعنی رحیم زهیوی و سینا مریدی به شرایط مسابقه رسیده‌اند و می‌توانند برای دقایقی ما را در این مسابقه همراهی کنند.

سرمربی فولاد خوزستان، در پایان در مورد نقش عبدالله ناصری در تیمش گفت: عبدالله ناصری، در طول این فصل، در تمام نقاطی که از او خواسته‌ایم بازی کرده و هم در پست دفاع راست که پست تخصصی‌اش است، هم در زمانی‌که در خط حمله به وی نیاز داشتیم، عملکرد خوبی داشته است و این باعث شده که در طول فصل به یکی از مهره‌های کلیدی ما تبدیل شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار