کد خبر: ۴۷۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 18 August 2017
 طرح بهسازي خيابان انوشه منطقه لشگرآباد اهواز توسط شهرداري اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره برداري رسيد.

سيد خلف موسوي شهردار اهواز در ابتداي اين مراسم با اشاره به اهميت تقويت اقتصاد درونزا در شهر خاطر نشان ساخت: در سال هاي اخير با همت جوانان اهوازي، خيابان انوشه واقع در منطقه لشگرآباد به يكي از جاذبه هاي تفريحي و گردشگري در سطح منطقه تبديل شد و استقبال مردم از اين خيابان گذرگاهي، مديريت شهري را بر آن داشت تا نسبت به تسهيل عبور و مرور شهروندان و زيباسازي و بهسازي اين خيابان اقدام نمايد.

موسوي شهردار اهواز گفت: توجه به مولفه هاي سازنده هويت شهري مي تواند همبستگي اجتماعي را افزايش داده و كالبد شهر را به محيطي دلپذير تبديل نمايد.

وي افزود: شرايط آب و هوايي خاص، اهواز را به شهر شب مبدل ساخته و مديريت شهري بايد نسبت به اين شرايط تازه تدابير ويژه اي بيانديشد.

سيد خلف موسوي ادامه داد: مديريت شهري بايد در مسير پاسخگويي به مطالبات مردم حركت كند تا با مشاركت و همراهي شهروندان شاهد توسعه و پيشرفت شهر باشيم.

موسوي پروژه بهسازي خيابان انوشه را يكي از نمونه هاي موفق و مثال زدني همراهي مردم در پروژه هاي عمراني برشمرد و گفت: عمليات كف پوش گذاري و مسقف نمودن اين خيابان در حالي انجام مي شد كه تاكيد داشتيم لحظه اي اختلال در فعاليت و كسب و كار فعالان اين خيابان پيش نيايد و اين مهم جز با همكاري ساكنين اين خيابان ممكن نبود و جا دارد در اين فرصت از همه اهالي منطقه تشكر و قدرداني نمايم.

سيد خلف موسوي در ادامه ضمن خيرمقدم به استاندار خوزستان گفت: خيابان انوشه يكي از محرك هاي توسعه در شهر اهواز است كه كاملا خودجوش و درونزا شكل گرفته است و اقدام شهرداري اهواز در بهسازي اين خيابان، همراهي با مردم، كمك به تسهيل عبور و مرور، و اهتمام به اشتغال جوانان و حمايت از گردشگري شهري و نشاط اجتماعي بوده است.

سیدخلف موسوی به مشخصات پروژه سیما و منظر شهری خیابان انوشه اشاره کرد و گفت: در این پروژه 5000 مترمربع پیاده روسازی و 7500 مترمربع از مسیر سواره رو با مصالح مرغوب کفپوش گذاری و همسان سازی شدند و سقف کلیه مغازه ها به صورت زیبا و مقاوم و یکسانی، مسقف و رواق دار شدند و با توجه به ماهیت بازار، شبکه دفع آبهای سطحی به شکل دقیقی طراحی و اجرا شد.

شهردار اهواز مبلغ این پروژه را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه به مردم شریف اهواز تقدیم می شود.

استاندار خوزستان نیز در سخنانی به اهمیت بازار انوشه (لشکر آباد ) اشاره کرد و گفت: این خیابان از جمله جاذبه های گردشگری شناخته شده اهواز در سطح ملی و بین المللی است و همه مسافران در ورودشان به اهواز از این خیابان و بازار آن بازدید می کنند.

غلامرضا شریعتی افزود: با توجه به این حجم بالای بازدید، بهسازی و ترمیم سیما و منظر شهری امری لازم و سنجیده بود و امیدوارم انجام این پروژه به توسعه و رونق و اشتغال بیشتر نهضت آباد نیز کمک کند و اهالی این منطقه ازین منافع بهره بگیرند.

استاندار خوزستان در پایان عملکرد شهرداری را در این دوره موثر خواند و از مجموعه ی شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار