کد خبر: ۴۸۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 20 August 2017
 استاندار خوزستان روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در آغاجاری بر حمایت مسئولان و بهبود وضعیت معیشتی این خانواده ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده یکی از شهدای مدافع حرم در شهرستان آغاجاری اظهار کرد: اگرچه مزد شهادت بسیار بالا است اما با این وجود از دست دادن فرزند برای هر خانواده ای بسیار دشوار است.

وی افزود: در پیشگاه خداوند هر پاداشی برای خانواده شهید تعیین شده بسیار فراتر از وضعیت عادی دنیوی است.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای خانواده های شهدای مدافع حرم مایه خرسندی است که فرزندانشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده و آخرت آنها نیز به واسطه این کار ارزشمند تضیمن شده است.

وی همچنین وضعیت نامناسب منازل خانواده های شهدای مدافع حرم و وضعیت معیشتی آن ها را در این شهرستان را در شان این خانواده ها ندانست و گفت: وظیفه همه مسئولان است که خانواده شهدا را مورد حمایت قرار دهند و باتوجه به شرایط موجود برای بهبود این وضعیت دستورات لازم را به شهرداری داده و هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته تا در اسرع وقت کار نوسازی و یا بازسازی منازل آنها انجام شود.

شریعتی تصریح کرد: خانواده شهدای مدافع حرم باید خانه ای در شان خانواد شهید برای سکونت داشته باشند.

همچنین محمدصالح جمالی فرمانده سپاه ناحیه آغاجری در این مراسم گفت: شهادت شهیدانی چون شهید حججی درس بزرگی به ملت ایران به ویژه جوانان داد.

وی افزود: آغاجاری با تقدیم چندین شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم دین خود را به نظام ادا کرده اما سال ها است که با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی تصریح کرد: اولین شهید فرهنگی و امدادگر مدافع حرم متعلق به شهرستان آغاجاری بوده اما متاسفانه وضعیت معیشتی و خانه مسکونی خانواده شهدای مدافع حرم در شان خانواده شهدا نیست.

استاندار خوزستان بیان کرد: با این وجود از مسئولان استانی انتظار داریم تا در خصوص خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان آغاجاری مساعدت خوبی داشته باشند.

استاندار خوزستان روز پنجشنبه با حضور در شهرستان آغاجاری از پروژه های عمرانی، درمانی و اموزشی بازید کرد. 

دیدار با خانواده شهید محمد هادی نژاد از شهدای مدافع حرم ، کلنگ زنی مجتمع اداری این شهرستان، افتتاح پروژه مرحله دوم تکمیل طرح کوتاه مدت آبرسانی به شهر آغاجاری و حضور در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه های استاندار در این سفر یک روزه بود. 

این پروژه با هدف تامین ارتقای کیفی آب شرب شهر آغاجاری و نیز افزایش حجم ذخیره آب با احداث تصفیه خانه به ظرفیت 9 هزار مترمکعب در شبانه روز و مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی اجرا شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار