کد خبر: ۴۸۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 21 August 2017
مربی پرتغالی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:صنعت نفت نسبت به فصل گذشته متحول شده و ما برابر تیم قدرتمندی به میدان می رویم.

به گزارش ایرنا میگل تکسیرا دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان گفت:در آبادان همه دیوانه وار عاشق تیم صنعت نفت هستند و بخوبی از این تیم حمایت می کنند.

وی اظهار کرد : فوتبال ایران برای پیشرفت بیشتر نیاز به هوادارانی همچون تماشاگران آبادانی نیاز دارد زیرا آنها در هر شرایطی تیم شهر خود را تشویق و مورد حمایت قرار می دهند.

مربی تیم ذوب آهن اصفهان با انتقاد از عملکرد این تیم برابر سپاهان گفت:در بازی هفته گذشته ما خوب کار نکردیم ولی برابر صنعت نفت بدنبال جبران هستیم.

تکسیرا تصریح کرد:صنعت نفت تیم متحول شده ای است که در چهار بازی گذشته به لحاظ تیمی شخصیت خوبی از خود نشان داده ولی ما هم تیم منسجمی داریم.

وی افزود:می دانیم در هوای بسیار گرم آبادان امتیاز گرفتن برای هر تیمی سخت است ولی در بازی فردا برای پیروزی تلاش می کنیم.

مربی ذوب آهن گفت:چند بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز که همه قدرت این تیم بودند امسال برای صنعت نفت بازی می کنند و نفتی ها را به جایگاه خوبی رسانده اند.در گذشته مربیان پرتغالی خوبی در آبادان مربیگری کرده اند و شرایط این شهر را برای ما توصیف کرده اند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار