کد خبر: ۴۸۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 23 August 2017
سرمربی تیم فولاد می‌گوید :تیم فوتبال پیکان فردا (پنج‌شنبه) انتحاری بازی خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سیداکبرپورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: فکر می‌کنم که فردا (پنج‌شنبه) بازی برابر پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر ما خواهد بود چون با تیمی بازی داریم که بسیار خوب است و از کادر فنی قابل احترامی برخوردار است. مطمئنم مشکلاتی که برای پیکان به وجود آمده در آینده حل خواهد شد. آنها یک فوتبال تاکتیکی برابر ما انجام می‌دهند. تیم ما هم چند برد متوالی به دست آورده و امیدوارم که با سه امتیاز این مسابقه از زمین خارج شویم.

وی در مورد شناختش از پیکان هم، گفت‌: شاید نتوانسته باشیم در چهار هفته‌ شناخت خوبی از پیکان داشته باشیم اما این را می‌دانیم که آنها فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند و در حال‌ حاضر روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده‌ایم. از این موضوع می‌خواهیم استفاده کنیم. تیم پیکان سال قبل هم تا هفته‌های هشتم و نهم همین گونه بود اما در ادامه توانست خودش را بالا بکشد. مطمئنم که فردا پیکان انتحاری بازی می‌کند تا خودش را از انتهای جدول جدا کند ولی ما حساسیت این بازی را به خوبی درک می‌کنیم و امیدواریم.

پورموسوی در ادامه خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم که جدول واقعی نیم فصل مشخص می‌شود. در حال‌ حاضر تیم‌ها بالا و پایین می‌شوند و این طبیعی است. تیم‌های پایین جدول بیشتر تلاش می‌کنند تا خودشان را به بالای جدول برساند. امسال هم مثل سال قبل است و هنوز لیگ آن کیفیت واقعی را ارائه نکرده است. امیدوارم که نیم فصل دوم شاهد بازی‌های قشنگ‌تری باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌ کرد: برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم تا در تعطیلات لیگ چند بازی دوستانه انجام دهیم و شرایط تیممان را بهتر کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار