فرمانده قرارگاه عملياتی کربلای نيروی زمينی سپاه:
کد خبر: ۴۸۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 24 August 2017
فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه اتحاد جوانان شیعه و سنی از آثار خون پاک شهیدان است، گفت: جهان اسلام جواب تکفیری‌ها را خواهد داد.

سردار احمد خادم سید الشهدا امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: پیروزی‌های بسیار بزرگی توسط ارتش قهرمان عراق و نیروهای مردمی در مقابله با داعش به‌دست آمده که حاصل فداکاری و از خود گذشتگی خون پاک شهیدان در محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه یکی از دست آوردهای بزرگ ملت عراق متحد شدن جوانان شیعه و سنی در عراق می‌باشد افزود: مردم ولایی عراق با گوش فرا دادن به مرجع عالی‌قدر آیت‌الله سیستانی درس‌های بزرگی را به تکفیری‌ها داده و با عمل کردن به فرمایشات امام خامنه‌ای و آیت الله سیستانی عراقی متحد، عزتمند و سربلند را به وجود آورده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر در حشد الشعبی (نیروی بسیج مردمی عراق) گوش به فرمان امام خامنه‌ای و آیت‌الله سیستانی سازماندهی و به مقابله با تکفیری‌ها می‌پردازند.

وی یکی از اقدامات و آثار فرهنگی خون پاک شهیدان را اتحاد جوانان شیعه و سنی در سوریه دانست و تصریح کرد: در سوریه نیز ارتش، بسیج و نیروهای مسلمانان با اتحاد و ایمان در مقابل تکفیری‌ها به‌ویژه داعش ایستاده و به پیروزی‌های مهمی دست یافته‌اند و درس‌های فراموش ناشدنی جوانان شیعه و سنی به تروریست‌ها داده‌اند.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه امروز عراق با رهنمودهای مراجع شیعه برای یاری به برادران اهل سنت و نجات برادران خود از دست داعش و تکفیری‌ها رفته که خود از ثمرات اتحاد و بیداری جهان اسلام خواند و خاطر نشان کرد: جوانان شیعه و سنی امروز مواضع داعش را در هم کوبیده و شاهد یکپارچگی و وحدت در عراق هستیم.

وی یک جوان مؤمن را برابر با ۱۰۰ هزار تکفیری خواند و گفت: با کشتن هر یک از ما همچون چشمه خواهیم جوشید و ما خود را برای اینکه هر اتفاقی بیفتد آماده کردیم حتی اگر سر از تن ما جدا کرده و سرهای ما را ببرند دست از اطاعت از ولایت، حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) و دفاع از حرمین شرفین و مقابله با تکفیری‌ها بر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه امروز مردم عراق و سوریه از نیروهای ایرانی برای حضور در کشور خود قرددانی می‌کنند و به عینِ شاهد هستند که فرزندان شما بدون چشم‌داشتی و با تمام توان در جهت مقابله با تکفیری‌ها در خط مقدم حضور دارند.

سردار خادم سید الشهدا یکی از نیروهای خدوم ما شهید مدافع حرم سردار جان محمد علیپور بودند که امروز با حضور شهروندان قدرشناس اندیمشک به خاک سپرده شدند را یکی از نیروهای تأثیر گذار در جبهه حلب و سایر نقاط در سوریه خواند و تصریح کرد: یکی از اقدامات سردار شهید علیپور آموزش نیروها در سوریه برای استفاده از تانک تی ۹۰ و دیگری اعزام و ساماندهی نیروها در کشور سوریه بود.

وی با تشکر از حضور شهروندان اندیمشک در مراسم تشیع و وداع با شهید علیپور در خاتمه گفت: من از نزدیک در سوریه شاهد تلاش‌های ایشان بودم و شهید بزرگوار در سوریه در خط مقدم خدمات ارزنده‌ای به نیروها می‌دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلای نیروی زمینی سپاه در خاتمه با اشاره به پیروزی‌های ارتش قهرمان عراق در مقابله با تکفیری‌ها تصریح کرد: جهان اسلام جواب تکفیری‌ها را خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار