کد خبر: ۴۸۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 24 August 2017
یک عضو شورای پنجم شهر اهواز گفت: بنده از چندین خبرنگار برای حضور در جلسه دعوت کردم اما حین برگزاری جلسه متوجه شدم که حراست فرمانداری اهواز اجازه ورود این خبرنگاران را نداده است.

به گزارش رهیاب، صبح امروز نخستین جلسه پنجمین دوره شورای شهر اهواز به دعوت فرمانداری در محل فرمانداری شهرستان اهواز برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم تحلیف و مشخص شدن هیئت رئیسه نخستین سال پنجمین دوره شورای شهر حاشیه‌سازی‌ها آغاز شد و برخی از رسانه‌ای های معلوم الحال و خبرنگاران منتسب به آنها اقدام به حاشیه سازی کردند.

یکی از موضوعاتی که امروز به صورت زیاد به آن پرداخته شد، بحث برگزاری جلسه بدون حضور خبرنگاران بود که یکی از اعضای شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب در این باره اظهار داشت: بنده از چندین خبرنگار برای حضور در جلسه دعوت کردم اما حین برگزاری جلسه متوجه شدم که حراست فرمانداری اهواز اجازه ورود این خبرنگاران را نداده است.

وی درباره نحوه انتخاب شهردار اهواز عنوان کرد: یکی از خبرگزاری‌ها آقای جمالی‌نژاد را به عنوان شهردار معرفی کرد در حالی که این موضوع هنوز قطعی نشده و اعضای شورای شهر در حال بررسی وضعیت 4 گزینه مطرح شده هستند.

این عضو شورا گفت: در برخی از کانال‌های تلگرامی علت مشخص نشدن شهردار اهواز را اختلافات درون خانوادگی آقای جمالی نژاد اعلام کرده است، این خبر کذب محض است و انتشار این گونه اخبار به منظور تخریب شورا صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار