کد خبر: ۴۸۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 25 August 2017
تیم پارس جنوبی با برتری یک بر صفر مقابل تیم استقلال خوزستان به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز تیم استقلال خوزستان در هفته پنجم میزبان تیم موفق و تازه به لیگ راه پیدا کرده پارس جنوبی بود.

این رقابت در ورزشگاه غدیر اهواز و با حضور حدود ۷۰۰ تماشاگر برگزار شد.

پیمان حیدری قاضی این دیدار بود و منصوری و حاجیلو وی را در جریان بازی همکاری می‌کردند.

در تیم استقلال خوزستان این نفرات «وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا زندوی، فرامرزی،میثم دورقی (66 سعید زارع)، حکیم نصاری، تاوادزه، جونیور(81 حسین صادقی)، رضا کرملاچعب(46 طالب ریکانی) و یونس دلفی» وارد میدان شدند.

و در آن سوی بازی تارتار این نفرات را «محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم تیموری، فرشاد محمدی، میثم نقی زاده، حسن پورامینی، علی دشتی(63 احسان تاییدی)، امید سینگ، آلویس نانگ (92 مهدی زبیدی) و ابراهیم صالحی(52 امیر ارسلان مطهری)» راهی میدان کرد.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۶ یخ بازی آب شد و شاگردان مهدی تارتار موفق شدند که دروازه تیم میزبان را باز کنند و استقلال خوزستان از همان ابتدای بازی غافلگیر و در شوک فرو رود.

این گل حساس و زود هنگام را امید سنیگ با ضربه آزاد و زیبایی وارد تیم سابق خود کرد، وی پس از این گل به احترام تیم سابق خود شادی و خوشحالی نکرد.

حملات تیم استقلال خوزستان در نیمه اول راه به جایی نکشید و با همان نتیجه یک بر صفر نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان ویسی موفق نشدند که دروازه حریف را باز کنند و هر چه را که زدند، به در بسته خورد.

بر همین اساس این رقابت مهم با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی خاتمه یافت، تا این تیم با این سه امتیاز شیرین و حساس به صدر جدول صعود کنند و با این درخشش برای دیگر تیم‌های با نام و نشان خط و نشان بکشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار