به بهانه روز کارمند؛
کارمند آموزش‌وپرورش و فرزند شهید قزوینی بزرگ‌ترین وظیفه کارمندان را ادامه خط سرخ عدالت‌خواهی شهدا دانست و گفت: امروز وظیفه‌داریم این پرچم را برافراشته نگه‌داشته و در تحقق اهداف انقلاب اسلامی صبورانه گام برداریم.
کد خبر: ۴۸۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 26 August 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، چهارم شهریورماه در تقویم به نام روز کارمند نام‌گذاری شده است. ازاین‌رو با «سعید محمدی» از کارمندان آموزش‌وپرورش استان قزوین به گفت‌وگو نشسته و از زاویه دید وی معیارهای کارمند انقلابی و در تراز انقلاب موردبررسی قرار دادیم.

سعید محمدی که از فرزندان شهدای دوران دفاع مقدس نیز به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، در خصوص شباهت‌های سنگر کارمندی با سنگر دفاع مقدس اظهار کرد: در مقایسه تشبیهی بین دوره هشت سال دفاع مقدس و کارمندی در دوران کنونی، واژه مقدس دفاع و جهاد نمود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در هر 2 دوره دفاع از سنگر توحید، ولایت‌مداری، خودباوری، هویت ایرانی و اسلامی را می‌توان سرلوحه امور قرار داد.

فرزند شهید دوران دفاع مقدس تصریح کرد: به گفته اندیشمند بزرگ شهید دکتر «مصطفی چمران» تقوا از تخصص لازم‌تر است، این نکته‌ای قابل‌قبول برای کارمندان مسلمان در تراز انقلاب اسلامی است.

محمدی با تأکید بر اینکه کسی که تخصص ندارد و کاری می‌پذیرد، در زمره افراد بی‌تقوا قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: می‌توان از اندیشه‌های شهید چمران این‌گونه نتیجه گرفت که یک کارمند انقلابی در مجموعه کاری خود با داشتن شاخصه‌های تقوا و تخصص اثرگذار و مفید خواهد بود.

وی افزود: در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و با الهام از اندیشه‌های سید آزادگان مرحوم «سید علی‌اکبر ابوترابی» باید پاک باشیم و خدمتگزار.

مسئول روابط عمومی آموزش‌وپرورش ناحیه یک قزوین در پایان بزرگ‌ترین وظیفه کارمندان را چنین دانست: امروز در ادامه خط سرخ عدالت‌خواهی پدران شهیدمان، وظیفه‌داریم این پرچم را برافراشته نگه‌داشته و در تحقق اهداف انقلاب اسلامی صبورانه گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار