کد خبر: ۴۸۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 26 August 2017
فرماندار بهبهان با اشاره به حضور شب گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان، از قول مساعد شریعتمداری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی بهبهان خبر داد. 
  
علی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که به منظور برگزاری جلسه‌ای در شهرستان اهواز از این استان به خوزستان سفر کرد. 
  
وی افزود: با توجه به این‌که شهرستان بهبهان دروازه ورودی استان خوزستان است، شریعتمداری شب گذشته در ابتدای سفر خود به خوزستان وارد بهبهان شد تا سپس به منظور برگزاری جلسه‌ای با استاندار خوزستان، به اهواز سفر کند. 
  
فرماندار بهبهان تصریح کرد: شب گذشته دقایقی را در بهبهان میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت بودیم و مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان را مطرح کردیم. آقای شریعتمداری نیز در این خصوص برای حل مشکلات و مسایل واحدهای صنعتی و تجاری بهبهان قول مساعد داد. 
  
مظفری ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت که به دنبال مهیا کردن شرایط مطلوب در شهرستان است تا زمینه کاری بیشتری برای واحدهای صنعتی و تجاری بهبهان فراهم شود و این واحدها بتوانند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهند. 
  
به گزارش خبرنگار ایسنا، شب گذشته سوم شهریورماه، محمد شریعتمداری به منظور برگزاری جلسه‌ای با استاندار خوزستان به این استان سفر کرد، اما به دلیل پیشامد جلسه‌ای در مرکز، عازم تهران شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار