معاون سرمايه‌گذاری و توسعه كسب و كارهای سازمان منطقه آزاد اروند:
کد خبر: ۴۸۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 28 August 2017
معاون سرمايه‌گذاری و توسعه كسب و كارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر فعالیت مرز تجاری شلمچه در روزهای جمعه علاوه بر دیگر ایام هفته، گفت: مرز تجاری شلمچه بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمود عیدان ترک‌زاده امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به ساختار تجارت جهانی، توجه به زمان در فرآیندهای تجاری و اقتصادی دارای اهمیت است. 

 وی در ادامه عنوان کرد: اقتصاد بین‌الملل تجاری در بازارهای جهانی در کسری از ثانیه باعث ایجاد نتایج متفاوتی می‌شود. 
 
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شلمچه به عنوان بازوی اصلی تجارت و اقتصاد بین‌الملل منطقه آزاد اروند به حساب می‌آید. 
 
وی افزود: شلمچه مهم‌ترین نقش در مناسبات اقتصادی و بازرگانی منطقه را دارا است و تمرکز بر فعالیت‌های تجاری در آن، باعث تثبیت ما در بازارهای جهانی خواهد شد. 
 
عیدان ترک‌زاده متذکر شد: با توجه به نقش‌پذیری مناطق آزاد در توسعه اقتصادی و همچنین اهداف کلان اقتصاد مقاومتی، توجه به زمان در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری دارای اهمیت بالایی است و در رشد و پیشرفت اقتصادی موثر است. 
 
وی اظهار کرد: بر همین اساس استمرار فعالیت مرز شلمچه در روزهای تعطیل چون روز جمعه، تاثیر قابل توجهی در حضور در بازار رقابتی صادرات را برای ما فراهم خواهد کرد. 
 
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بی تردید از جمله برنامه‌های ما حمایت از فعالیت‌های تجار و بازرگانان مرز تجاری شلمچه است. 
 
وی افزود: به زودی برنامه‌ای در تقویت ساختار بازرگانی شلمچه با توجه به نقش آن در بازار بین‌الملل، تدوین و ارائه خواهد شد. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار