کد خبر: ۴۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 16 June 2015
به گزارش تابناک خوزستان به نقل از اهوازنوین طی مراسمی که با حضور سردار شاهوار فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، مسئولین شهرستان اهواز ، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ، مسئولین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) و امام حسین (ع) و آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اهواز در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار گردید.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای سرهنگ پورحسن توسط فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) سرهنگ ساری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم آیت الله حیدری امام جمعه موقت اهواز ضمن اشاره به شور اشتیاق مردم جهت در تشییع پیکر شهید کجباف اظهار داشت: اگر دیروز در مرزهای شلمچه ، چذابه ، فکه و ایلام با دشمن در حال نبرد بودیم امروز مرزهای ما سوریه لبنان ، یمن ، عراق است و این نشان از اوج گیری نهضت ماست و امروز وظیفه ماست که در لحظات سرنوشت ساز از حرکت انقلاب و نهضت مان مواظبت کنیم و تا سر حد عشق و شهادت در راستای آن حرکت کنیم.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از صحبتهای خود از زحمات و تلاشهای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز تقدیر و برای وی آرزوی شهادت در راه مجاهدت های بی دریغ در راه اسلام را داشت.

در ادامه مراسم سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) نیز در سخنان خود سپاه را بستر فعال سازی ظرفیت های مردم جهت ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد و اذعان داشت : آماده سازی و ستفاده از ظرفیت مردم برای حوزه امنیت کار سختی است.

سردار شاهوار پور تصریح کرد : جذب و ورود نوجوان و جوان امروزی که جنگ را ندیده اند در حوزه امنیت پایدار کار آسانی نیست و یک مجموعه باید با ساز و کار مشخص و دقیق به جوان امروز تفهیم کند که جمهوری اسلامی هر آنچه که امروز دارد از حفظ اقتدار در راستای منافع خود در مقابل استکبار جهانی بدست آورده و امروز این وظیفه بر عهده بسیج است.

وی افزود : بسیج به عنوان یک ظرفیت پایان ناپذیر در حوزه امنیت در سپاه می تواند وارد عرصه و سازماندهی شود ،ما برآوردمان این است این که با تقویت بسیج مردمی و ظرفیت های مردم می توانیم با افتخار به تمام مردم دنیا بگوییم که می توانیم هر تهدیدی را جواب بدهیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج ادامه داد: این آماده سازی و تقویت استفاده از ظرفیت بسیج مردمی یکی از ماموریت های مهم است که بر عهده فرماندهان نواحی است و آنها در راس این ماموریت مهم هستند.

سردار شاهوار پور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ فرماندهی ناحیه امام علی در این ماموریت مهم گفت : امروز سرهنگ پورحسن از فرماندهی ناحیه امام علی (ع) اهواز تودیع و برادر جوان سرهنگ ساری که در کارنامه تلاشهای خود فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باوی را داشته به عنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)معارفه می گردد،باشد که در این جایگاه جدید همچنان در خط ولایت ولی عصر (عج) به جهاد خود ادامه دهند.

سرهنگ پورحسن، فرمانده سابق ناحیه مقاومت امام علی ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ ساری در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) از همه کسانی که وی را در این مدت یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ ساری فرمانده جدید ناحیه مقاومت امام علی (ع ) اهواز نیزضمن اعلام آمادگی برای خدمت به بسیجیان گفت :مطابق فرمایشات سردار شاهوار پور آماده خدمت رسانی در حوزه ماموریت محوله به نواحی هستیم و در این راستا جهت آماده سازی و استفاده از ظرفیت مردمی نیز اهم تلاش خود را در حوزه فرهنگ بکار خواهیم گرفت .

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات سرهنگ پورحسن تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار