کد خبر: ۴۸۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 30 August 2017
فرماندار ایذه با بیان اینکه ایذه در مساله زیرساخت‌ها پایین‌تر از میانگین کشوری است گفت: ایجاد راه‌آهن مهم‌ترین پروژه اقتصادی دولت به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، محسن بیرانوند شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک این هفته و شهادت شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: امیدوارم تمام مسؤولان ادامه دهنده راه این شهدا باشند و با همت والا برای توسعه همه‌جانبه در امور خدماتی خود بکوشند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌ها باید در شهرستان ایذه بیشتر از آن چیزی باشد که امروز وجود دارد افزود: باید در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان اقدامات خود را بیشتر از امروز به کار گیریم.

فرماندار ایذه با بیان اینکه برای حل گوشه‌ای از مساله اشتغال در سطح شهرستان پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است تصریح کرد: دولت یازدهم سعی خود را برای حل بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مختلف به کار گرفت، در زمینه سیاست خارجه، کنترل تورم، مسائل اقتصادی و امور دیگر با توجه به وجود رکود اقدامات درخوری انجام داد ولی باید برای اینکه این مسیر هموار شود و تمام مشکلات از بین برود تمام توان خود را به کار گیرد تا در دولت جدید بتواند به نتیجه مطلوب‌تری برسد.

بیرانوند با تاکید بر اینکه در شهرستان ایذه پیش‌بینی اتفاقات خوبی می‌شود گفت: در زمینه انتقال آب درون حوزه‌ای از سد کارون 3 به دشت‌های تشنه ایذه اقداماتی انجام شد، به تصویب هیات دولت رسید و برای طی مراحل کار خود در حال سپری شدن روال است.

وی با اشاره و تاکید بر حل مساله سرمایه‌گذاری در شهرستان خاطرنشان کرد: برای وارد شدن سرمایه‌گذار به شهرستان ابتدا باید زیرساخت‌ها مساعد شود و سپس انتظار حضور سرمایه‌گذار را در منطقه داشت.

بیرانوند با تاکید بر اینکه مساله آب باید به مطالبه مردمی تبدیل شود ادامه داد: شهرستان ایذه در مساله زیرساخت‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است و باید برای این امر تلاش‌های بیشتری به کار گرفته شود.

وی با اشاره به مساله جاده و راه‌آهن شهرستان نیز بیان کرد: پروژه 4 بانده کردن محور ایذه به اهواز در حال انجام است و علاوه بر آن ایجاد آزادراه اهواز – ایذه – لردگان می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بیشتر شهرستان باشد.

بیرانوند با تاکید بر اینکه پروژه راه‌آهن در ایذه مهم‌ترین پروژه اقتصادی دولت به حساب می آید خاطرنشان کرد: در بخش توسعه شبکه برق کار تخصیص زمین در شهرک صنعتی برای ایجاد ایستگاه برق 132 ولت انجام شد و با این‌کار می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذار در این شهرک را فراهم کرد.

فرماندار ایذه اضافه کرد: پروژه ایستگاه 132 ولت برق میانگران نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد و در کنار آن کار مطالعات ایجاد نیروگاه خورشیدی و بادی در ایذه توسط سرمایه‌گذار آلمانی انجام شد و این شرکت حاضر به انجام این کار در ایذه است.

وی با اشاره به آغاز به کار ساخت خانه کشتی در این شهرستان گفت: طی کردن روال حل مساله تخریب ساختمان‌های سازمانی مشکلات و زمان زیاد ویژه خود را دارد که خوشبختانه با رایزنی و همکاری مسؤولان شهرستان این امر محقق شد و به‌زودی کار ایجاد این سان مجهز آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار