نایب رئیس شورای شهر عنوان کرد:
بعد از آنکه حکم شورا توسط وزارت کشور تایید شد و با توجه به شعارهای انتخاباتی خود و وعده هايي که به شهروندان دادیم دنبال شهرداری بودیم که بتواند مطالبات مردم را به صورت میدانی و جدی پیگیری کند
کد خبر: ۴۸۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 03 September 2017
مهران باباپور نایب رییس شورای شهر اهواز در حاشيه جلسه  شوراي شهر اهواز كه طی آن  منصور كتانباف با راي قاطع همه اعضا به عنوان شهردار کلانشهر اهواز انتخاب شد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فرایند انتخاب شهردار  اهواز توضیح داد: بعد از آنکه حکم شورا  توسط وزارت کشور تایید شد و با توجه به شعارهای انتخاباتی خود و وعده هايي که به شهروندان دادیم دنبال شهرداری بودیم که بتواند مطالبات مردم را به صورت میدانی و جدی پیگیری کند.

وي ادامه داد: از آنجایی که آقای کتانباف در زمینه های مختلفی فعالیت میدانی و عمرانی داشته است و به مدت 3 سال به عنوان شهردار کلانشهر اهواز بوده است و مردم از عملکرد او رضایت نسبی داشتند و  بر ساختار شهرداری اهواز اشرافیت دارد، همچنین با زیر ساخت های شهر اهواز به عنوان یک بومی آشنایی داشت با اجماع اعضای شورای شهر اهواز ایشان به عنوان شهردار اهواز انتخاب شدند.

نايب رييس شوراي شهر اهواز تصريح كرد: بعد از مصاحبه با چندین گزینه شهرداری اهواز در زمینه های مختلف به این جمع بندی رسیدیم که نیرویی که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم در زمینه های مختلف باشد بايد انتخاب گردد و در اين راستا با رای به آقای کتانباف همه 13 نفر اتفاق نظر داشتند. 

بابا پور افزود: 8 نفر از اعضای شورای شهر در دیداری با آقای کتانباف در محل کار او و همچنین دیداری با وی در شهر اهواز داشتیم و ایشان برای تصدی شهرداری اهواز اعلام آمادگی کرد.  

نایب رییس شورا در پایان گفت: امیدواریم که ایشان با تجربه مثبت خویش بتواند ساختار و سیستم در شهر اهواز را اصلاح کند و تحولی در جهت توسعه اهواز داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار