کد خبر: ۴۸۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 03 September 2017
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خوزستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شوشان ، شامگاه امروز شنبه 11 شهریور ماه آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تاتر استانی خوزستان در اهواز با معرفی برگزیدگان هر بخش توسط هیئت داوران به پایان رسید.

در مراسم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خوزستان که با حضور استاندار خوزستان ،  برگزار شد، "نادر برهانی مرند" به نمایندگی از هیئت داوران این دوره از جشنواره به قرائت نام آثار و افراد برتر جشنواره پرداخت.  آرا بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی خوزستان که توسط برهانی مرند خوانده شد، به شرح زیر است:

در بخش طراحی بروشور

لوح تقدیر و جایزه ویژه به داریوش نیک محمدی طراح بروشور نمایش "دی و بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت" از اهواز اهدا شد.

در بخش موسیقی

هیئت داوران در بخش موسیقی از محمد سلیمانی برای نمایش "موج سواری با چشمان سپید" از ماهشهر تقدیر کرد و لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به بهروز صیاف برای نمایش "دی بهمن شصت هزار ..." از اهواز تقدیم کرد.

طراحی صحنه

در بخش طراحی صحنه، هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه ویژه خود را به حسین گلچین زاده برای نمایش " پل سیاه" از اهواز هدیه کرد.

بخش طراحی لباس

لوح تقدیر و جایزه ویژه به فردخت رشیدی به خاطر طراحی لباس از نمایش نمایش "دی بهمن شصت هزار ..." از اهواز اهدا کرد.
  
در بخش بازیگری

1- بازیگری زن

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه ویژه خود را در بخش بازیگری زن برای بازیگری نخست به خدیجه بابادی بازیگر نمایش پل سیاه از شهر اهواز، برای بازیگری دوم به مرجان کلانتری بازیگر نمایش دی و بهمن شصت هزار و پنج از اهواز و به خاطر بازیگری سوم به طور مشترک به مهنوش بلیان بازیگر نمایش ماضی بعید از شهرستان و مژده خیاط سلیقه  بازیگر نمایش موج سواری با چشمان سپید تقدیم کرد.

بازیگری مرد

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه ویژه این جشنواره را به سیدجاسم موسوی راد (دی بهمن شصت...) از اهواز به عنوان نفر نخست، و به محسن خدادای برای نمایش "ماضی بعید" از اندیمشک به عنوان نفر دوم تقدیم کرد. همچنین هیئت داوران به طور مشترک آرمین تدین (دی و بهمن شصت هزار و پنج...) از اهواز، کاظم وفادار شوشتری (موج سواری با چشمان سپید) و میلاد هارونی (پل سیاه) از اهواز را به عنوان بازیگران سوم این دوره از جشنواری معرفی و لوح تقدیر و جایزه ویژه خود را به آن ها اهدا کرد.

بخش کارگردانی 

هیئت داوران لوح تقدیر را به همراه جایزه ستاد جشنواره به سیاوش عالیپور (دی و بهمن شصت هزار و پنج...) از اهواز، حسین گلچین زاده (پل سیاه) از اهواز و دانیال سیاحی (موج سواری...) از ماهشهر تقدیم کرد.

در بخش متون نمایشی

هیئت داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان رتبه نخست این بخش را به سیاوش عالیپور به خاطر نویسندگی نمایش دی و بهمن شصت هزار و پنج ... از اهواز اهدا کرد. همچنین مصطفی موتورچی برای نمایش پل سیاه از اهواز جایزه دوم و مهدی آشوغ به خاطر نویسندگی نمایش ماضی بعید از اندیمشک جایزه سوم را دریافت کردند.

نمایش های برگزیده

دو نمایش "دی و بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت" به کارگردانی سیاوش عالیپور از اهواز و نمایش "پل سیاه" به کارگردانی حسین گلچین زاده از اهواز مجوز حضور در سی ‌وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را دریافت کردند.

در بیست و نهمین جشنواره استانی تاتر خوزستان که از 8 تا 11 شهریور ماه در اهواز برگزار شد، 9 اثر نمایشی از شهرهای مختلف استان در سه روز به رقابت پرداختند.

در این مراسم همچنین با حضور  دکتر شریعتی استاندار خوزستان از فراخوان نخستین جشنواره ملی تئاتر نفت رونمایی شد.









اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار