کد خبر: ۴۸۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 03 September 2017
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری‌ها و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی کشور تاکید کرد. 
  
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، حیدر بهمنی در این باره اظهار کرد: این همکاری‌ها در راستای هم‌افزایی میان مراکز آموزش عالی و علمی پژوهشی با این شرکت و با هدف استفاده بهینه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود قابل بسط است. 
  
وی افزود: این ارتباط خاصه در زمینه اجرای پروژه‌های پژوهشی و ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری بسیار با اهمیت است و روند بومی‌سازی را شتاب می‌بخشد. 
  
بهمنی همچنین تقویت بیش از پیش همکاری میان این شرکت با سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال در ساخت قطعات و تجهیزات را متذکر و خاطرنشان کرد: ارتباط نزدیک میان این شرکت، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و سازندگان و صنعتگران داخلی در سال‌های اخیر دستاوردهای ارزشمندی در بومی‌سازی صنعت راهبردی حفاری در کشور داشته است. 
  
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بومی‌سازی افزون بر 20 هزار قطعه و تجهیز پر مصرف از مجموع 33 هزار قطعه کاربردی در صنعت حفاری را در نتیجه تعامل میان این بخش‌ها دانست و گفت: این همکاری‌ها موجب شده است تا علاوه بر عدم نیاز به تامین قطعات و تجهیزات از خارج و جلوگیری از خروج ارز، زمینه اشتغال و رونق کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی فراهم شود. 
  
وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت‌ها و واحدهای فنی و تخصصی شرکت در سال‌های اخیر در خصوص ساخت قطعات و تجهیزات تصریح کرد: به منظور یکپارچه‌سازی، کیفیت‌گرایی، جلوگیری از موازی کاری، ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع، بهینه سازی هزینه‌ها و انتقال دانش فنی، می‌بایست کلیه فعالیت‌های مرتبط با ساخت و همچنین ارتباط با مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دانش بنیان از طریق مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت راهبری و صورت پذیرد. 
  
به گزارش ایسنا و به نقل از این شرکت، شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر با افزون بر 10 دانشگاه، مراکز علمی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در کشور ارتباط مستقیم و همکاری دارد و نزدیک به 200 شرکت و سازنده قطعات و تجهیزات داخلی طرف قرارداد این شرکت هستند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار