کد خبر: ۴۸۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 04 September 2017
 تامین امنیت زائران اربعین حسینی را اولویت نخست ناجا بیان کرد و گفت: آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بدون توجه به تعداد زائران در 2 مرز چذابه و شلمچه هستیم.

سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در پایانه مرزی چذابه با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی در بخش های مختلف اجتماعی ، کنترل راهها ، ترافیک ، صدور گذرنامه و تامین امنیت مرزی و داخلی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد افزود: آمادگی داریم به هر تعداد زائرانی که تمایل دارند به صورت قانونی از دو مرز بین المللی چذابه و شلمچه راهی کربلای معلا شوند خدمت رسانی کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با تصریح بر این مطلب برای پاسخگویی به مطالبات به حق زائران اربعین حسینی از نیروهای کمکی استان های همجوار نیز استفاده خواهیم کرد اظهار داشت: رضایت مندی زائران از خدمات ارایه شده از سوی نیروی انتظامی مهم و تعیین کننده است.

عباس زاده در ادامه با بیان اینکه در حال ساماندهی ، انسجام ، تدارکات و پشتیبانی نیروها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم بیان کرد: تلاش ما بر این معطوف است که بر اساس وظیقه ذاتی خود ، خدمت بدون منت به زائران عزیز ارایه کنیم.

وی گفت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از همه تجارب موفق سال های گذشته استفاده خواهد شد تا کنگره اربعین حسینی امسال به بهترین نحو برگزار شود.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه زائران باید از هم اکنون برای تهیه روادید و گذرنامه اقدام کنند افزود:همه زائران باید روادید و گذرنامه معتبر داشته باشند و قطعا از خروج زائران بدون مدارک قانونی جلوگیری خواهد شد.

عباس زاده در ادامه همه زائران اربعین حسینی را به همکاری با نیروهای انتظامی و مرزبانی در ایام اربعین حسینی دعوت کرد.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی ضمن تاکید بر تامین امنیت زائران به عنوان اولویت نخست نیروی انتظامی ، بر ساماندهی توقفگاههای خودرو در 2 مرز چذابه و شلمچه و خط کشی جاده ها و نصب علایم هشدار دهنده تاکید کرد.

در اربعین پارسال 430هزار زائرا از طریق مرز چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز راهی اربعین حسینی شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار