کد خبر: ۴۸۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 04 September 2017
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به جلسه اخیر نمایندگان استان با وزیر کشور گفت: مجمع نمایندگان با توجه به پیگیری های شبانه روزی استاندار برای رفع مشکلات و معضلات و همچنین به دلیل فضای آرام ایجاد شده در استان خواستار ابقای شریعتی شدند.

عباس پاپی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان در این دوره از انسجام و همدلی خوبی برخوردار است که وفاق و همدلی این مجمع در جریان رای اعتماد به وزیر نیرو کامل نمایان شد.

وی با اشاره به خط قرمز مجمع نمایندگان استان در خصوص انتقال آب کارون به استان ها و مناطق دیگر گفت: مجمع نمایندگان استان بر دفاع از حقوق مردم استان به شکل جدی اتحاد دارند و در این خصوص از هیچ راهی برای جلوگیری از انتقال آب استان دریغ نخواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص انتشار اخباری در خصوص برگزاری جلسه مجمع با وزیر کشور در خصوص روشن شدن آینده مدیریت استان خاطرنشان کرد: چندی پیش با توجه اعلام دولت مبنی بر تغییر برخی مدیران و استانداران تا پایان شهریورماه، جلسه ای با وزیر کشور برگزار کردیم و به شکل صریح از وضعیت فعلی مدیریت استان ابراز رضایت کردیم.

پاپی تصریح کرد: نمایندگان خوزستان متفق القول عملکرد استاندار خوزستان را قابل قبول اعلام کردند و با توجه به تلاش شبانه روزی غلامرضا شریعتی در پیگیری مشکلات و معضلات استان خواستار ابقای وی شدیم.

نماینده مردم دزفول ادامه داد: با توجه به همدلی و اتحاد ایجاد شده در استان همه ما معتقد بودیم نباید اجازه داد فضای آرام موجود خدشه دار شود.

وی گفت: وزیر کشور از ابراز رضایت نمایندگان استان خوزستان از استاندار استقبال کرد و بر تحقق خواست و نظر نمایندگان تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: امیدواریم با همکاری و همفکری مجموعه نمایندگان مردم استان در مجلس، همچنین بزرگان استان و دلسوزان شاهد برون رفت استان خوزستان از وضعیت فعلی و تحقق توسعه اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در استان باشیم.

پاپی در ادامه در خصوص انتقاد برخی جریانات سیاسی وابسته به طیف اصلاح طلبان از استاندار خوزستان نیز گفت: خواست این عده سهم خواهی از دولت است و این برخلاف نظر مردم است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از وابستگان جریان اصلاح طلب خواستار اعمال نظر در مهره چینی مدیریتی هستند که این موضوع در واقع سهم خواهی است و فاقد اهمیت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار