کد خبر: ۴۸۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 04 September 2017
مدیر کل هواشناسی خوزستان از ادامه پدیده شرجی خرماپزان در سطح استان به ویژه شهرهای ساحلی خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز و طی روز دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد، پدیده گردوخاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست.

کوروش بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به قرارداشتن در شهریورماه پدیده غالب شرجی و رطوبت بالا است.

وی با اشاره به بالا بودن رطوبت هوا در مناطق مختلف استان به ویژه شهرهای ساحلی و اهواز خاطرنشان کرد: میزان رطوبت امروز در بندر ماهشهر 94 درصد، شادگان 89، اهواز 87، هندیجان 83 ،امیدیه 79 و آبادان 74درصد است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان علت وقوع این پدیده را جنوبی شدن جریانات هوا اعلام کرد و ادامه داد: پیش بینی می‌شود این پدیده به طور متناوب تا پایان هفته ادامه یابد.
وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته امیدیه و بستان با 48 و ایذه با 23 درجه سانتی‌گراد بیشترین و کمترین دما در استان خوزستان را داشته اند و در این مدت دمای اهواز 47 درجه است.

بهادری در خصوص بروز پدیده گرد وغبار در سطح استان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: از اواخر وقت امروز و طی روز دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد، پدیده گردوخاک در استان خوزستان دور از انتظار نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار